پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

قدردانی مربیان مازنی از مشدآقا

من ابراهیمی هستم به نیابت از مربیان و پیشکسوتان استان مازندران که سالها در این رشته استخوان خورد کرده اند و خونشان را به کشتی استان مازندران طی چندین سال تزریق کرده اند.

وظیفه می دانیم که از زحمات همه عزیزان تشکر کنیم و دست همه را می بوسیم.
اولا؛ اخلاقمداری و پهلوانی را همه ما بلدیم و تشکر از آقای ثمربخش و تیم همراهش در راس هیات کشتی استان برکسی پوشیده نیست و همه قدردان زحماتشان هستند.
دوما؛ هر آمدنی یه رفتنی دارد و آقای ثمربخش تا روز آخر مآموریت خود در کشتی را انجام داد و طبق اساسنامه و بخشنامه افراد بازنشسته نمی توانند دوباره در قالب رئیس هیات فعالیت کنند و به نظر من همه ما باید به قانون احترام بگذاریم و دنبال حرف های بی ربط نباشیم و پا را بیشتر از گلیممان دراز نکنیم.
سوما: بنظر بنده انتخاب سرپرست جدید که از بدنه اداره کل ورزش استان بوده، کار بسیار خوبی بود چرا که اگر از بدنه کشتی انتخاب می شد صددرصد انتخابات مهندسی شده قلمداد می شد یا افرادی از بیرون انتخاب می شدند و باز چالشی برای هیات بود. انتخاب خوبی بود و باید تشکر کنم از زحمات عزیزانی که می خواهند انتخابات سالم برگزار شود. جا دارد بعنوان کاندید ریاست کشتی از فدراسیون کشتی و مدیر کل محترم و سرپرست کشتی که در این راه سلامت انتخابات را مهندسی می کنند تشکر ویژه کنم. امیدوارم تا با انتخاب مجمع، فرد اصلح انتخاب شود وبه کشتی مازندران صادقانه خدمت کند.
سه انتصاب که همه از بدنه کشتی و جوان هستند؛ برایشان آرزوی موفقیت می کنم و همه پیشکسوتان و قهرمانان و مربیان را رو به آرامش دعوت می کنم که با آرامش این انتخابات برگزار بشود.خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار. به امید روزهای خوب برای کشتی مازندران
مجتبی ابراهیمی زیولایی
عضو کوچک ورزش استان و کشور