جمعه هفتم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

مهمترین اخبار امروز فوتبال کشورمان به مسائل مربوط به دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس است و نیز بلاتکلیف ماندن تیم امید ملی که در ذیل نگاهی گذرا به این قضایا انداخته ایم.

گل محمدی در تردید

پرسپولیس امروز و بلکه تا ساعاتی دیگر در کرمان به دیدار مس کرمان خواهد رفت.

فعلا عمری و سیامک نعمتی از ترکیب دور شده اند، دانیال اسماعیلی فر هم آسیب دیدگی جزیی را همراه دارد و شاید در ترکیب امروز نباشد به همین دلیل ممکن است یحیی دست به ریسک زده و دانیال را در ترکیب حفظ کند.

تردید گل محمدی برای چیدمان یازده بازیکن تیمش لحظه به لحظه بیشتر می شود، چون 10 بازیکن سه کارته دارد و بعد از بازی با مس دربی را پیش رو خواهد داشت.

نامه حذف استقلال رسید

با آنکه گفته شده است که تیم فوتبال استقلال تا ۳۱ فروردین فرصت دارد تا مدارک دریافت مجوز حرفه ای را بارگذاری کند و طلب ماچونی هیچ ارتباطی به حذف استقلال از لیگ آسیا ندارد اما از در و دیوار پر از درز فدراسیون فوتبال این خبر دریافت شد، نامه حذف استقلال از لیگ فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال رسید. عملا مشخص شد که استقلال برای فصل بعدی هم از ورود به لیگ آسیا محروم است.

پیغام برای رضاییان، دست نگهدار

باشگاه سپاهان تصمیم دارد طی چند روز آینده قرارداد رامین رضاییان را برای سه سال دیگر تمدید کند.

سپاهانی ها چندی پیش هم با امید نور افکن به توافق رسیدند و سه ساله تمدید کردند، اکنون نوبت به رامین رضاییان رسیده است، البته رامین فعلا واکنشی نشان نداده است اما شنیده ایم رضاییان برای تمدید قراردادش که چندان هم عجله ندارد، اخباری مبنی بر اینکه دست نگهدار دریافت کرده است. از سوی کدام تیم هنوز بازگو نشده است

دیدار تاج با خسروی وفا

اختلافات بین کمیته ملی المپیک با فدراسیون فوتبال بر سرمربی تیم امید همچنان به قوت خود باقی است.

در جلسه ای که چندی پیش در رابطه با انتخاب مربی تیم امید شد، کاشانی سرپرست تیم امید که منتصب کمیته ملی المپیک است، در خواست یکپارچگی را ارائه که چندان باب میل فدراسیون فوتبال واقع نشد.

اکنون نشست ویژه تاج با خسروی وفا در نظر است به اختلاف موجود پایان دهد. باید دید که یکپارچگی تیم امید به کدام ارگان فدراسیون فوتبال و یا کمیته ملی المپیک خواهد رسید.

گزارش: اکبر عزیزی