پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

مصطفوی: AFC با کسی شوخی ندارد

داریوش مصطفوی رئیس سابق فدراسیون فوتبال در خصوص بازگشت دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان فوتبال آسیا اظهار نظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ وی گفت: اینکه در فدراسیون فوتبال برخی از آدم ها می گویند، مشکلات دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به ما مربوط نمی شود خنده آور است، اگر مشکلات فوتبالی این دو باشگاه به فدراسیون فوتبال ارتباط ندارد و فدراسیون خرج خود را از باشگاه ها جدا می کند، پس به چه کسی مربوط خواهد بود.

وی گفت: آیا این دو باشگاه برای رفع مشکلات صدور مجوز خود باید به آموزش و پرورش مراجعه کنند. کار فوتبال را باید فوتبالی ها حل کنند، متاسفانه آنهایی که در مورد فوتبال چنین نگاهی دارند، همان غیر فوتبالی هایی هستند که بر اساس رانت خواری وارد فوتبال شده و تشکیلات فوتبال را دو دستی بغل کرده اند. چسبیده ها به فوتبال خیر و صلاح این ورزش را نمی خواهند.

مصطفوی ادامه داد: سال گذشته دو تیم پرسپولیس و استقلال از راهیابی به لیگ آسیا محروم شدند، شک نکنید که محرومیت در این دوره وجود خواهد داشت و ننگ دیگری در فوتبال دیده خواهد شد.

AFC برای حرفی که در چارچوب قوانین برزبان می آورد مقاومت از خود نشان می دهد، آنها با کسی شوخی ندارند بی شک اجازه نخواهند داد تا بر اساس زیر پا گذاشتن مقررات کسی و یا تیمی وارد لیگ آسیا شود.

به اعتقاد من فدراسیون فوتبال باید به مشکلات باشگاه ها ورود پیدا کند تا با همکاری مشکلات بر طرف شود، در غیر اینصورت خیلی زود در سطح باشگاه ها از فوتبال آسیا محو خواهیم شد و باز شک نکنید که در پی رقم خوردن این اتفاق، ای. اف. سی به سراغ تیم ملی فوتبال کشورمان خواهد آمد و مسائلی را مطرح خواهد کرد که خوشایند فوتبال کشورمان نخواهد بود.