جمعه هفتم اردیبهشت ماه

داداش زاده: دربی جنگ کنار خط مربیان است

بازیکن سابق تیم ملی و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ارتباط با نتایج دو تیم سرخابی در دربی اظهاراتی را ارائه داد که در نوع خود تازگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ بهزاد داداش بازیکن سابق تیم ملی و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید: نتایج بازی های این دوتیم قبل از دربی هیچ تاثیری در نتیجه دربی نخواهد داشت. دربی حال و هوای دیگری دارد. در این میدان بزرگ شرایط بازی که به هنگام نواختن سوت آغاز بازی بر جریان و روند بازی حاکم خواهد شد نتیجه را تعیین خواهد کرد.

داداش زاده اشاره ای به پیروزی پر گل استقلال در برابر هوادار داشت و گفت: در مواقعی رقم خوردن اینگونه نتایج لازم است تا برای برخی از مربیان که ادعای برترین مربی برای نشستن بر روی نیمکت تیم ملی را دارند، روشن شود که هنوز در اول جاده قرار دارند.

داداش زاده ادامه داد: دربی را نمی توان با هیچ دیداری قیاس کرد، استقلال آماده است و پرسپولیس آماده تر از پرسپولیس نشان می دهد. آن تیمی که تمرکز بازی را بر تاکتیک تیمی اش پیوند بزند، قطعا پیروزی را در اردو خود خواهد دید. دربی جنگ تفکرات مربیان در کنار لب خط است، در این جنگ آن مربی به موفقیت خواهد رسید که از ابزارهای فردی و تاکتیکی تیمش به نحو مطلوب استفاده کند، من این مهم را در تفکرات گل محمدی پررنگ می بینم و شک ندارم که پرسپولیس با گل محمدی برنده دربی خواهد بود. طبیعی است که برنده دربی، راه قهرمانی را هموار خواهد کرد و سپاهان دیگر مدعی جام را از کاروان قهرمانی کنار خواهد زد.