جمعه هفتم اردیبهشت ماه

مشکل کاشانی برای انتخاب مربی تیم امید

مربی تیم امید انتخاب نمی‌شود چون کاشانی نتوانست گزینه‌هایش را برای همراهی با این تیم متقاعد کند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: از مربیان شاغل در لیگ برتر مربیان چون ساکت الهامی، محمد ربیعی، مجتبی حسینی و مهدی رحمتی مدنظر فدراسیون فوتبال فوتبال بودند که هریک به دلایل مختلف مالی، حاضر نشدند سرمربیگری تیم المپیک را بپذیرند.

البته اصرار حبیب کاشانی بعد از گرفتن حکم مدیریت تیم المپیک بیشتر همکاری با ربیعی بود و مذاکراتش را با او ادامه داد.  پاسخ این مربی اما همچنان منفی است.

 ربیعی تمایل دارد برای پنجمین سال در مس رفسنجان بماند و از طرفی پیشنهاد گل‌گهر را هم در دست دارد. قطعا دستمزد او در این تیم‌ها خیلی بیشتر از تیم المپیک است. ضمن این که شناخت زیادی از بازیکنان این رده سنی ندارد.

 از این رو مدیر تیم امید برای هدایت این تیم با گزینه‌های دیگری وارد مذاکره شده است. مربیانی مثل مهدی تارتار، حمید مطهری، محرم نویدکیا و... او همچنین پیگیر مهدی رحمتی اس. مربی‌ای که در تیم اراکی با چند بازیکن جوان کار کرد اما او هم تمایلی نشان نمی‌دهد.

عده‌ای از مربیان به‌واسطه ارتباط خوبی که با یکی از اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون یا سرمربی تیم ملی و حتی رئیس فدراسیون دارند، به‌عنوان گزینه‌های هدایت تیم امید به حساب می‌آیند مثل حمید درخشان، رضا عنایتی، محمود فکری و... این دسته از مربیان شاید چندان مورد اعتماد مدیر تیم المپیک نباشند اما هنوز هم این شانس را دارند که سرمربی این تیم شوند.

در نتیجه کاشانی شاید مجبور شود درنهایت با گزینه‌هایی به توافق برسد که درواقع از اولویت‌های او نبودند.