شنبه هشتم اردیبهشت ماه
پاسخ رد ساپینتو به مدیران استقلال!

زمان مناسبی برای تمدید نیست

برنامه استقلال برای حفظ ساپینتو مشخص شد.

باشگاه استقلال به زودی جلسه‌ای را با ریکاردو ساپینتو برگزار خواهد کرد، اولویت مدیران استقلال این است که در ابتدا مطالبات ساپینتو را پرداخت کنند.

این مربی چند ماه حقوق خود را از استقلال دریافت نکرده است و به زودی با تامین منابع مالی حق و حقوق ساپینتو داده خواهد شد تا طرفین با اعتماد بیشتری پای میز مذاکره بنشینند.

ساپینتو در این مورد اقدامی انجام نداده است و این حرکت وی مورد استقبال مدیران فعلی تیم قرارگرفته است به همین دلیل قصد دارند تا با این مربی تمدید قرارداد کنند.

اما نکته قابل توجه شرایط این مربی برای ادامه همکاری با استقلال است زیرا وی در حال حاضر قصد این را ندارد که با استقلال تمدید کند و همه چیز را به آینده موکول کرده است.

این مربی از شرایط باشگاه رضایت ندارد و این همه آشفتگی را برنمی تابد اما با توجه به تعهدات و وابستگی و تعصبش به استقلال در ایران مانده و استقلال را همراهی می کند.

ساپینتو مدعی است که تا پایان کار استقلال را یاری می کند و دست از تلاش برنمی دارد اما برای تمدید قرارداد فرصت می خواهد زیرا درحال حاضر اوضاع برای این اقدام مناسب نیست و ساپینتو نیز باید شرایط خود را برایاین اقدام درنظر داشته باشد.

وی که با استقبال مدیران فعلی باشگاه برای ادامه همکاری رو به رو شده است ضمن تشکر به مدیران اعلام کرده که فعلا زمان مناسبی برای تمدید و صحبت در این موارد نیست و درحال حاضر تنها به استقلال و نتایج این فصلش فکر می کند و در نلاش است که درپایان فصل به هدفش دست یابد و پس ازآن در مورد این موارد تصمیم گیری کند.

گزارش: سوده رحمانوند