چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
ادعای جدید سرمربی قدیم

اسکوچیچ ول کن نیست

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال که توانست تیم ایران را راهی جام جهانی قطر کند، اما خودش هرگز پایش به جام جهانی نرسید اخیرا در تلویزون کرواسی پرده از برکناری اش از تیم ملی فوتبال ایران برداشت.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: اسکوچیچ در آن برنامه گفت، ویلموتس را تاج وارد فوتبال ایران کرد.  هزینه سنگینی صورت گرفت، اما تیم ملی ایران با ویلموتس موفق نشد و تا آستانه حذف از راهیابی به جام جهانی پیش رفت.

وی اشاره داشت: آمدن من برای نجات تیم ملی و راهیابی به جام جهانی آن هم در بدترین شرایط جدول بازی ها بود، هرچه توان وتجربه داشتم به کار گرفته شد تا تیم ملی ایران از بدترین شرایط به بهترین تیم آسیا تبدیل شود، از زمان پیشی گرفتیم و زودتر از زمان موعود به جام جهانی راه یافتیم.

سرمربی سابق تیم ملی ادامه داد: متاسفانه بر اساس تفکرات پیچیده و حرکات پشت پرده، ناگهان کی روش را جانشین من کردند، تمام اتفاقات آن روزها مهندسی شده بود تا مرا کنار بزنند، دیدید که به رغم هزینه های سنگین، بار دیگر تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ناکام ماند و نتیجه ای حاصل نشد، نتایجی که کی روش با تیم ایران در جام جهانی کسب کرد.

یک مربی دنیا ندیده و در حد محلات هم می توانست، با کمترین هزینه دریافت کند، اگر اتفاقات مهندسی شده آن روزها رقم نمی خورد، برای نخستین بار تیم ملی فوتبال ایران با مربیگری من به مرحله حذفی بازی ها راه پیدا می کرد اما آقایان داغتر از کاسه آش این فرصت را از فوتبال ایران گرفتند.