جمعه هفتم اردیبهشت ماه

گولسیانی: خوب بودیم پیروز شدیم

مدافع گرجستانی تیم پرسپولیس همچنان در قلب دفاع تیم سرخپوشان به عنوان مرد اول در حال درخشش است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: او که در دربی رفت که با تساوی 2-2 به پایان رسید زننده هر دو گل تیمش بود، در بازی برگشت اگر موفق به گلزنی نشد، اما در عوض با ارائه یک بازی هوشمندانه همچنان در نقش مرد اول، در قلب دفاع درخشید.

گولسیانی، مدافع گرجستانی تیم پرسپولیس در یک اظهار نظر کوتاه نظر خود را در مورد دربی 100 چنین بیان کرد،پرسپولیس در دربی 100 یک روز خوب را سپری کرد. برتری ما با آگاهی حاصل شد از هفته ها قبل طرح و برنامه خود را بازی به بازی عملیاتی کردیم و در دربی 100 یک مجموعه از خوبی ها را به تصویر کشاندیم.

گولسیانی ادامه داد: روند روزهای خوب تیم ما ادامه دارد و ما به دنبال هدف بزرگتر هستیم. قهرمانی در لیگ را نشانه رفته ایم و با تلاش بازیکنان به آن خواهیم رسید، البته لازم است که بگویم، در دربی 100 هر یک از بازیکنان تیم دارای وظیفه خاصی بودند که وظایف محوله را به صورت منطقه ای مو به مو انجام شد.

اگر خستگی و یا سنگینی در دربی 100 هرگز به سراغ پرسپولیس نیامد، این به خاطر تقسیم وظایفی بود که به بازیکنان محول شده بود، در تیم استقلال چنین چیزی را ندیدم و آنها بیشتر به بازی احساسی و یا بازی مستقیم تکیه داشتند.