پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

از این هفته همزمان برگزار کنید

حساسیت ابتدا و انتهای جدول، لزوم برگزاری همزمان بازی‌ها لیگ برتر را می‌طلبد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: اگرچه طبق آیین‌نامه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر باید دیدارهای دو هفته پایانی به‌صورت همزمان برگزار شود اما این آیین‌نامه تاکید کرده است که دست برگزار‌کننده برای برگزاری همزمان سه‌هفته پایانی رقابت‌ها نیز باز است و درصورت حساسیت جدول این امر می‌تواند محقق شود.

این درحالی است که با اعلام زمان برگزاری دیدارهای هفته‌های پایانی مشخص شد تنها دو هفته پایانی یعنی هفته‌های بیست ‌و نهم و سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر قرار است به ‌صورت همزمان برگزار شود.

 با این‌حال برخی زمزمه‌ها حاکی از آن است که شاید برنامه جدید هفته بیست ‌و هشتم رقابت‌ها به‌صورت همزمان ازسوی سازمان لیگ اعلام شود.

 با این همه باشگاه نفت آبادان که هفته گذشته در جریان رقابت‌های هفته بیست ‌و ششم رقابت‌های لیگ برتر در مقابل پیکان به نتیجه تساوی رسید و این هفته نساجی را شکست داد تا همچنان امیدش را برای بقا از دست ندهد، چندی قبل از فدراسیون فوتبال درخواست کرد چهار دیدار هفته پایانی این تیم همزمان با رقبای آنها برگزار شود تا هیچ حرف‌وحدیثی باقی نماند.

این اتفاق در نهایت رخ نداد تا صدای سرپرست این باشگاه نیز دربیاید. مسعود رضاییان، به شدت به این وضع اعتراض کرد. از این رو نفتی‌ها نامه دوم اعتراض‌آمیز خود را  برای فدراسیون فوتبال ارسال کردند و از آنجا که درخواست آنها برای برگزاری همزمان دیدارهای هفته بیست ‌و ششم بین تیم‌های انتهای جدول با رقبای خود بی‌نتیجه مانده حالا قصد دارند هرطور شده دیدارهای هفته بیست ‌و هشتم به‌صورت همزمان برگزار شوند.