جمعه هفتم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال... کوتاه از فوتبال

بازار اخبار پشت پرده فوتبال همچنان داغ است، در این راستا به برخی از اخبار اشاره می شود که به صورت رسمی کمتر به آن پرداخته می شود، به نمونه هایی از آن اشاره می شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* آندرانیک تیموریان دستیار قلعه نوعی در تیم ملی که در پایان دربی، اظهار نظر یک بعدی و بر علیه پرسپولیس ارائه داده بود، پس از انتشار بیانیه تند باشگاه پرسپولیس از موضع خود عقب نشینی کرد و گفت: منظور من اهانت به کسی نبود، ضن عذر خواهی از باشگاه پرسپولیس، باید اضافه کنم تیم ملی رنگی نیست وبه همه تعلق دارد.

* نمایندگان کمیته صدور مجوز، جهت بررسی و نضارت بر نوع بارگذاری مدارک وارد باشگاه پرسپولیس شده و با استقرار خود نظارت خود را آغاز کردند، این کمیته در نظر دارد تا با حضورش در باشگاه پرسپولیس کمک حال این باشگاه در بارگذاری مدارک باشد.

* وکیل امیر قلعه نوعی در رابطه با پلمپ شدن رستوران منتسب به قلعه نوعی اعلام کرد، اصولا سرمربی تیم ملی فوتبال ایران  فاقد چنین رستورانی است، حتی در بخش مالکیت باشگاه ایشان هیچ نقش و یا سهمی ندارد اینکه گفته شده است که رستوران منتسب به سرمربی تیم ملی فوتبال به دلیل بد حجابی پلمپ شده، کذب است.

* یک ژاپنی جانشین تار قلی زاده در دپارتمان توسعه فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد شد. تار قلی زاده به مدت 18 سال ریاست این دپارتمان را در اختیار داشت. وی اخیرا با حکم مهدی تاج، سرپرستی دپارتمان بین المللی فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

* آرش برهانی مدیر آکادمی و سرمربی تیم فوتبال امید استقلال، به بازیکنان تیم استقلال توصیه کرد در مصاحبه های خود، از هرگونه جبهه گیری علیه بیرانوند خودداری شود و فقط پاسخ او را در زمین مسابقه بازبان فوتبالی ارائه دهند.

* از آن سوی آبهای گرم خلیج همیشه فارس خبر آمد، سه بازیکن ملی پوش ایرانی در تیر راس شکار باشگاه های عربی قرار گرفته اند، از این میان یک بازیکن مدافع از تیم پرسپولیس، یک بازیکن از تیم استقلال و یک بازیکن از تیم سپاهان مد نظر قرار دارند.

* شنیده های فوتبالی حکایت از آن دارد، در صورت تکرار ناکامی های تیم هوادار، ساکت الهامی از کادر فنی این تیم کنار گذاشته خواهد شد. گویا در زمان پیوستن این مربی به تیم هوادار شرط و شروطی مبنی بر دریافت سهمیه در میان بوده است.