جمعه هفتم اردیبهشت ماه
همای خوشبختی بالای سر بازیکنان والیبال

اسماعیل نژاد؛ ورونا یا پادوا...

پیشنهاد های کلان و گزافی به سوی ستارگان والیبال ایران سرازیر شده.

اروپا بیشترین خواهندگان والیبال بازان مطرح کشور ما هستند باید دید بعد از لیگ جهانی که به حتم واسطه های ترانسفر های شرق و غرب اروپا چهار چشمی بازیکنان سرشناس والیبال زیر نظر دارد در نهایت موفق به صید کدامین سوپر استار والیبال ایران می شوند.

بر اساس آخرین اخبار رسیده بردیا سعادت و امین اسماعیل نژاد بیشترین پیشنهاد ها را دارند، دو قطر پاسور آذری زبان که بر روی تور قدرتنمایی می کنند.

امین اسماعیل نژاد که به تازگی خدمت سربازی را به پایان رسانده است از روسیه، ژاپن، لهستان و ایتالیا پیشنهاد دارد اما اگر روند کنونی به پیش برود از بین دو باشگاه تاریخ ساز مودنا و ورونای ایتالیا یکی را انتخاب خواهد کرد. او بهترین تصمیم را برای پیوستن به سواحل لاجوردی اتخاذ خواهد کرد.

بردیا سعادت از چین، ترکیه و لهستان چهار پیشنهاد دندان گیر دارد. بازیکنی که فصلی درخشان در لیگ ترکیه داشته است او نیز بر سر دو راهی ترکیه و ایتالیا تامل کرده است. لیگ چین چیزی به این ستاره خوش پرش اضافه نخواهد کرد.

از سویی دیگر امیر حسین اسفندیار از بین ورونای ایتالیا و سه تیم روسی شاید راهی زنیتکازان یا دینامو مسکو شود.

میلاد عبادی پور هم اگرچه حضوری موفق در لیگ ایتالیا نداشت اما گفته می شود که مقصد بعدی وی شاید روسیه باشد. این درحالی است که گران ترین بازیکن ایرانی یعنی صابر کاظمی همچنان در الکویت این کشور عربی خواهند ماند.

نویسنده: جمشید حمیدی