جمعه هفتم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

اخبار پشت پرده فوتبال همچنان داغ است با آنکه چند روزی از زمان دربی گذشته است، اما اخبار پشت پرده دربی و برخی دیگر از اخبار غیر دربی همچنان ورد زبان ها است. به چند نمونه از آن اشاره می شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* یک مربی ایرانی همکار امیر قلعه نوعی در تیم ملی شد. این مربی نام آشنا حمید مطهری است که قلعه نوعی او را به عنوان همکار جدید به فدراسیون فوتبال معرفی کرد. اکنون دستیاران داخلی قلعه نوعی به سه نفر رسیده اند که عبارتند از اندرانیک تیموریان، قربانعلی پور و حمید مطهری. دو دستیار خارجی هم به این مجموعه به زودی اضافه خواهند شد.

* مربی پرتغالی تیم استقلال پس از مطلع شدن از ارائه گزارش داوران دربی به کمیته اخلاق اعلام کرد، در دادگاه فوتبال حاضر خواهم شد و با مدرک ثابت خواهم کرد که گزارشات ارائه شده علیه من بی اساس و از روی حب و بغض است.

* امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال اعلام کرد، دو دستیار خارجی به تیم ملی اضافه خواهند شد، که نام آنها در اختیار نبی سرپرست تیم ملی گذاشته شده است و در صورت نهایی شدن نام آنها رسانه ای خواهد شد.

* با اضافه شدن تیم های ملی کنیا و عمان به مسابقات فوتبال کافا، تصمیم قبلی سرمربی تیم ملی دستخوش تغییرات شد، در صورتی که هتل و زمین مسابقه مورد تایید واقع شود تیم ملی در کاپ کافا حضور پیدا خواهد کرد.

* برخی از هواداران فوتبال برای آن دست از پیشکسوتان منتسب به باشگاه خودی که بعد از شکست تیمشان در دربی دست به انتقاد برده اند، دردسر ساز شده اند حتی شنیده ایم برخی ها برخی ها تهدید هم شده اند.

* از اصفهان خبر رسید، مدیران باشگاه سپاهان در پی ناکامی های اخیر تیم سپاهان، به مورایس سرمربی تیم شدیدا اخطار داده اند تا برای پایان دادن به ناکامی ها چاره ای اتخاذ کند. در غیر اینصورت مجبور هستند تا برای فصل آینده فکر جدیدی را به کار اندازند.

* طبق توافق و هماهنگی که بین سازمان لیگ با سرمربی تیم ملی صورت گرفت مسابقلات لیگ برتر، دوره بیست و سوم از اواسط مرداد ماه آغاز خواهد شد. البته با توجه به تاریخ اعلام شده، بعید به نظر می رسد که سوپر جام قبل از لیگ دوره سوم برگزار شود.