جمعه هفتم اردیبهشت ماه

تمرینات پشت درب های بسته یا باز...

تمرینات تیم ملی والیبال پشت درب های بسته دنبال می شود؟

بسته یا باز، این معیار صرف نیست میزان ارزیابی این تمرینات عملکردی است که ملی پوشان در آوردگاه های بزرگ پیش رو انتخابی المپیک لیگ ملت ها از خود بروز می دهند میزان سوختن و ساختن و تلاش بی پایان است وگرنه احساس سوختن به تماشا نمی شود.

برخی دوستان ما از همه چیز تعریف می کنند از نوجوانان و جوانان گرفته تا بزرگسالان ولی ما منتظر می مانیم و میادین مهم سر راه پنجه طلایی های ایران، آن وقت قضاوت خواهیم ‌کرد.

از نگاه ما در این برهه در نبود میلاد عبادی پور چالش بزرگ متوجه دریافت کنندگان قدرتی است تیم ملی واقعی نباید لنگ نبود یک بازیکن بماند حتی اگر فرد غایب سوپر استار باشد. در این رهگذر تاکید ما به بازیکنانی چون امیر حسین اسفندیار است بهترین بازیکن جوانان جهان که آرام آرام پیش رفت؛ اسفندیار از آنجایی که در لیگ روسیه تحت فشار سرویس زن های قهار ساعد گر فته است باید بتواند جور نبود میلاد را بکشد.

شریفی و معنوی نژاد هم در این پشت سنگین انتظارات را بر دوش دارند، این ‌باور را در وجود بازیکنان جوان ایتالیا در قهرمانی جهان دیده بودیم که چگونه خلا خوان توره نای کبیر و زایتسف افسانه ای را پر کرده بودند.

پس مهمترین اصل در قفای تمرینات سخت خودباوری بازیکنان و داشتن انگیزه است عمر ورزش قهرمانی طولانی نیست و بازیکانا ما دیگر فرصت اشتباهات و تکرار مکررات را ندارند.

این مطلب ادامه دارد....

نویسنده: جمشید حمیدی