پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

شایعات و حاشیه و اخبار پشت پرده فوتبال، همچنان بازار داغ در محافل فوتبال به همراه دارد. که چند مورد از این دست اخبار را با هم می خوانیم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* خداحافظی سامان قدوس وکریم انصاری فر از تیم فوتبال تکذیب شد. در این رابطه انصاری فر اعلام کرد، من کجا و به چه کسی گفته ام از تیم ملی خداحافظی کرده ام. آدم زنده نیاز به قیم ندارد و اگر مطلبی در کار باشد خودم راحت آن را بیان خواهم کرد. فعلا برای خداحافظی از تیم ملی زود است.

* امین حزباوی مدافع جوان تیم فولاد، پاسخ دندان شکنی به پیشنهاد کی روش سر مربی تیم ملی فوتبال قطر داد. کی روش به فدراسیون فوتبال قطر پیشنهاد داد، حزباوی را با تغییر ملیت به فوتبال قطر بیاورند، حزباوی  در جواب گفت یک وجب خاک کشورم را به بیگانگان نمی دهم، آقای کی روش لطفا در مسیر فوتبال سلامت حرکت کنید.

* با حکم سرپرست موقت هیات فوتبال تهران، سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر به عنوان مشاور سرپرست هیات فوتبال تهران برگزیده شد. باز بگویید با یک دست نمی شود چند هندوانه برداشت. آقایان بر می دارند افتاد و شکست مهم نیست!

* آخرین خبر در مورد تیم امید، حکایت از آن دارد که به حبیب کاشانی سرپرست تیم امید، پیشنهاد داده شد،  سکان تیم امید  به مهدی تار تار واگذار شود. این پیشنهاد از سوی دوست مشترک تارتار وکاشانی به سرپرست تیم امید داده شده است. اما به یاد داشته باشیم هدایت تیم امید کمتر از سکانداری تیم ملی بزرگسالان نیست.

*  در سفر مهدی تاج به عربستان دیدار هایی بین او با روسای فدراسیون های فوتبال قطر و عربستان صورت گرفت، بعد از این دیدارها شایعات مبنی بر سفر تیم های ملی قطر وعربستان به تهران بالا گرفت. اگر این اتفاق بیافتد بار دیگر فوتبال برنده می شود.

* فیروز کریمی مربی و کارشناس فوتبال در ارتباط با نوع انتخابات دستیاران تیم ملی گفت: انتخاب دستیاران از اختیارات مطلق سرمربی است و کسی حق ورود به این مسئله را ندارد، در ضمن سرمربی تیم ملی نقش تعیین کننده را در تیم ملی دارد و حوزه فعالیت دستیار در انجام تمرینات ونهایتا ارائه مشاوره.