شنبه هشتم اردیبهشت ماه
... و باز هم طارمی

یک گل زیبا از نقطه پنالتی

مهدی طارمی را باید مرد تمام نشدنی فوتبال ایران در لیگ پرتقال دانست، ستاره هرمزگانی فوتبال ایران در ادامه درخشش های خود شب گذشته یک پنالتی برای تیمش را تبدیل به گل کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: تیم فوتبال پورتو چهار روز قبل بدون مهدی طارمی در ترکیب اصلی، دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل فامالیکائو را آغاز کرده بود ولی دیشب دوباره در یک رقابت حساس لیگ، ستاره ایرانی‌اش را همراه با اوانیلسون در خط حمله داشت و از ساعت ۲۰:۳۰ در استادیوم دو دراگائو به مصاف تیم رده دوازدهمی بوآویشتا رفت.

مهدی طارمی که پیش از این ۱۵ گل در لیگ برتر پرتغال به ثمر رسانده و فاصله دو گله با ژوآئو ماریو و گونسالو راموس، دو ستاره تیم ملی پرتغال و بنفیکا صدرنشین داشت، در نیمه اول مسابقه شب گذشته تلاش زیادی کرد تا این اختلاف گل را کمتر کند و تیمش را به گل برساند، اما در دقیقه ۴۱ یک پنالتی روی او گرفته نشد.

ستاره ایرانی پورتو در دقیقه ۴۱ پس از تصاحب توپ در محوطه جریمه بوآویشتا قصد داشت یوسف انی‌یه را دور بزند و شوت‌زنی کند که در برخورد با ساق پای بازیکن حریف سرنگون شد، اما داور در تصمیمی بحث‌برانگیز که اعتراض بازیکنان پورتو را به دنبال داشت، کارت زرد را به مهدی طارمی نشان داد و پنالتی نگرفت.

در ادامه مهدی طارمی بازهم برای گلزنی تلاش کرد که در نیمه دوم بالاخره توانست این کار را از روی نقطه پنالتی انجام بدهد و این بار داور مسابقه خطای پنالتی به سود پورتو را اعلام کرد تا ستاره ایرانی پشت توپ قرار بگیرد.

مهدی طارمی که می‌خواست برای سومین مسابقه‌اش در لیگ برتر پرتغال گلزنی کند، برخلاف جهت دروازه‌بان بوآویشتا توپ را تبدیل به گل کرد تا تیمش را در دقیقه ۵۹ پیش بیندازد و با وجود اینکه پورتو بعد از آن ایوان مارکانو، مدافع میانی خود را هم از دست داد، در نهایت توانست به پیروزی و سه امتیاز مهم دست پیدا کند.