پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

بازوان قلعه نوعی را تقویت کنیم

بدون تردید هر فردی که دل در گروی این آب و خاک جاودانه دارد نگاهش دلسوزانه و برای اعتلای نام مقدس ایران است.

در حیطه ورزش این فرایند و گرایش ملی تر شده و باعث تجلی احساسات صیقل خورده مردم و دوستداران این پدیده می شود.

در بحث فوتبال هرچند که ما بر این باور بوده و هستیم که باید بهترین مربی دنیا را در اختیار داشته باشیم تا روزی که اندیشه های ملی قرین موفقیت های توپچی های تیم ملی شود اما از آنجایی که بر این باور بوده و هستیم که مربیان ایرانیان می توانند اهداف ملی را تحقق بخشند باید انتخاب امیر قلعه نوعی را گامی در رسیدن به ایده آل های ملی با افکار و اندیشه های مربیان ایرانی بدانیم.

قلعه نوعی برای اینکه موفق شود نیازمند بازوان قوی درکنار خود بوده و خواهد بود، در این مسیر خوشبختانه مطلع شده ایم که دنبال یک مربی بزرگ دروازه بانی اسپانیا است ما اگرچه خود دروازه بان بزرگ و مطرح داشته ایم ولی معتقد هستیم که حضور تمرین دهندگان مطلع بر علم و عمل تجربه که میادین بین المللی و مدارج دانش ورزش را طی کرده اند خلائی وجود دارد پر می سازد.

از سویی دیگر با همه ی احترامی که برای دستیاران ایرانی امیر قلعه نوعی هستیم تاکید می کنیم که تیم ملی و شخص سرمربی احتیاج مبرم به یک تمرین دهنده صد در صد حرفه ای از آلمان، انگلیس یا کشور چک دارند. فراموش نکنیم زمانی سرمربی سابق تیم ملی مدرس بزرگ و شهیری مانند مولر را به عنوان تمرین دهنده کنار خود قرار داده بود.

امروز زمانی است که باید راه ها و راهکار های درست را به سرمربی تیم ملی ارائه داد. تعریف یا انتقاد نابهنگام باعث می شود که تیم ملی به بیراهه برود. ما به امیر قلعه نوعی و توامندی ها و مدیریت خاص وی اعتقاد داریم و وظیفه خود می دانیم که بر حسب دانش و بینش خویش او را یاری دهیم.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی