پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

بازگشت وینگر پرسپولیس

بازیکن تیم پرسپولیس برای بازگشت دوباره به اوج رقابت سختی با مهدی ترابی و حتی مهدی قایدی دارد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: فصل گذشته سعید صادقی بهترین بازیکن گل‌گهر بود و زیر نظر امیر قلعه‌نویی توانست به‌عنوان وینگر چپ، 14 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کند و از این حیث نیز در فوتبال ایران رکورددار شد. صادقی به خاطر همین آمار خوبش در تابستان سخت مورد توجه سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان قرار داشت و درنهایت پیراهن قرمز را انتخاب کرد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که امیر قلعه‌نویی اصرار داشت او را در تیمش حفظ کند و حتی گل‌گهر پیشنهاد مالی وسوسه بر‌انگیزی به او ارائه داد اما این بازیکن ترجیح داد راهی پایتخت شود. صادقی شروع خوبی در پرسپولیس نداشت و در نیم‌فصل اول نتوانست انتظارات را برآورده سازد.

او در آخرین بازی نیم‌فصل اول مقابل نساجی دچار مصدومیت شد و چند هفته‌ای دور از میادین بود. بازگشت او به میادین دوباره با مصدومیت به مراتب شدید‌تر همراه شد تا اینکه صادقی از بعد از بازی با پرسپولیس و سپاهان و از هفته بیست‌وچهارم به ترکیب اصلی تیمش برگشت. خط هافبک پرسپولیس با این بازگشت به نوعی راه افتاد و آمار گلزنی و ایجاد موقعیت این تیم نیز افزایش یافت.صادقی در هفته‌های اخیر از بازیکنان موثر و تاثیر‌گذار پرسپولیس بوده و تبدیل به همان بازیکنی شده است که امیر قلعه‌نویی می‌خواهد.

در این مورد باخبر شدیم سرمربی تیم ملی برای وینگر چپ تیم ملی روی صادقی حساب باز کرده است و این بازیکن برای بازی در این پست باید با مهدی ترابی رقابت کند. اگر مهدی قایدی هم به تیم ملی دعوت شود آن‌وقت رقابت این سه بازیکن برای این پست جالب توجه خواهد بود.