شنبه هشتم اردیبهشت ماه
چند خبر از والیبال

دختر مربی سابق تیم ملی کشته شد

در تیراندازی وحشتناکی که در صربستان صورت گرفت دختر مربی سابق تیم ملی ایران کشته شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

در یک مدرسه ابتدایی در صربستان، 9 نفر جان خود را از دست دادند، از جمله دختر کمک مربی سابق ACH Volley Ljubljana، دراگان کوبیلسکی که در سال 2010-2012 در لیوبلیانا کار می کرد. وی مدتی دستیار تیم ملی ایران و از دستیاران کولا کوویچ نیز بود.

پیروزی تیم سعید معروف

درجریان بازی اول رده‌بندی لیگ والیبال ترکیه دو تیم فنرباغچه و آرکاس به مصاف هم رفتند که این رقابت با پیروزی ۳ بر یک فنرباغچه همراه بود.

این بازی یک ساعت و چهل دقیقه‌ای در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰، ۱۸ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۰ به سود فنرباغچه به پایان یافت.

سعید معروف اسطوره والیبال ایران با نظر سرمربی دو ست نخست این دیدار به میدان رفت و موفق شد یک امتیاز برای تیمش کسب کند تا فنرباغچه پیروز این دیدار باشد.

میلاد باز هم بدون امتیاز

در جریان دیداردوم رده بندی لیگ والیبال ایتالیا، دو تیم پیاچنزا و میلانو به مصاف هم رفتند که این رقابت با پیروزی ۳ بر صفر پیاچنزا همراه بود.

این بازی یک ساعت و سی دقیقه‌ای به ترتیب با نتایج ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۳ به سود پیاچنزا به پایان رسید تا این تیم یک گام دیگر به سومی لیگ والیبال ایتالیا نزدیک‌تر شود.

میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در سه ست نخست به عنوان بازیکن جایگزین برای میلانو وارد زمین شد اما موفق نشد امتیازی کسب کند. ایشیکاوا ستاره ژاپنی والیبال میلانو در این بازی هم کم فروغ ظاهر شد و تنها توانست ۱۱ امتیاز به دست بیاورد و با این پوئن، بهترین بازیکن میلانو نام بگیرد.