پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور

بند بازی شروع شد!

سرنوشت بسکتبال باشگاه های برتر کشور به بند بازی کشیده شد. یک لغزش کافی است تا تیمی با همه ادعا ها سقوط کند و گروهی دیگر خود را در آغوش نبرد پایانی جای دهد.

دیروز در چارچوب رقابت های مرحله نیمه نهایی باشگاه های برتر کشور شاگردان علی توفیق در تیم نفت آبادان دست به کاری بزرگ زدند و تیم پرستاره شهرداری گرگان را شکست دادند تا سرنوشت صعود به بازی سوم کشیده شود.

در این مسابقه نفتچی های آبادانی سعید داورپناه با 21 امتیاز و عملکرد 21 و نوید رضایی فر با 20 امتیاز و شاخص 21 چهره ای پرفروغ داشتند اما ستاره این تیم گاردراس نفت با عملکرد 24 خوش درخشید. حالا باید دید که مسابقه سوم شمالی ها و جنوبی ها به کجا ختم خواهد شد.

در دومین دیدار این روز دو تیم ذوب آهن اصفهان و کاله مازندران در اصفهان به مصاف هم رفتند و این بازی با حساب ۸۲ بر ۷۳ به سود کاله مازندران به پایان رسید. در اولین بازی مرحله نیمه نهایی ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۷۱ بر ۶۶ پیروز شده بود در نتیجه تکلیف فینالیست این دیدار در بازی سوم مشخص خواهد شد.

میرزایی از کاله مازندران با ۱۶ امتیاز، ۱۵ ریباند، دو پاس گل و تاثیرگذاری ۲۸ بهترین بازیکن میدان بودمتین آقاجانپور از کاله مازندران هم با ۲۵ امتیاز، بیش‌ترین امتیاز را در بین بازیکنان دو تیم به ارمغان آورد. دیدار سوم مرحله نیمه نهایی میان پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان دوشنبه(۲۵ اردیبهشت) از ساعت ۱۶:۰۰ در گرگان انجام خواهد شد و تیم برنده راهی فینال می‌شود.

به این ترتیب لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور به روز های پایانی خود نزدیک می شود. نظارت دقیق و داوری های بدون نقص تنها خواسته تیم های مدعی این مرحله است.

گزارش: ج - دوستدار