پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
دی جورجی و استاد ولاسکو

مردان دانش، فناوری و مدیریت

فردیناندو دی جورجی فهرست بازیکنان لیگ ملت های والیبال 2023 را اعلام کرد.

در جورجی شاگرد سابق استاد ولاسکو و سرمربی سحر آفرین والیبال دنیا درحالی اسامی مردانش را برای لیگ ملت ها اعلام کرد که خبر رسید خولیو ولاسکو مربی پرافتخار والیبال جهان بعد از چند سال به صحنه مربیگری بازگشت. اینبار هدایت تیم بانوان بوستو در سری A را برعهده گرفت.

مرد تمام نشدنی والیبال دنیا دانش، فناوری و مدیریت والیبال است، افسوس که او را از دست داده ایم و هنوز هم درنیافته ایم که به چه دلیل خلف وعده کرده و از ایران رفت.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در موزه علم و فناوری میلان، فردیناندو دی جورجی، سرمربی تیم والیبال مردان ایتالیا، اسامی 30 بازیکن لیگ ملت‌های والیبال آینده 2023 را طی کنفرانسی معرفی کرد.

قهرمانان فعلی جهان مبارزات خود را از 6 ژوئن در اتاوا، کانادا آغاز خواهند کرد و در آنجا به مصاف آرژانتین خواهند رفت. هفته دوم این مسابقات از 21 تا 25 ژوئن در روتردام هلند برگزار می شود. ایتالیا در مرحله پایانی مرحله بین قاره ای از 14 تا 8 تیرماه در شهر پاسای به مصاف حریفان خود می رود. فهرست 30 بازیکن آتزوری برای تیم ملی مردان در زیر آمده است.

فهرست 30 بازیکن تیم ملی ایتالیا

پاسور ها: سیمونه جیانلی، ریکاردو سبرتولی، پائولو پورو، مارکو فالاسکی

قطر پاسور: یوری رومانو، فابریزیو جیرونی، الساندرو بوولنتا، لورنزو سالا، توماسو گوزو

دریافت کننده ها: دانیله لاویا، الساندرو میچیلتو، توماسو رینالدی، فرانچسکو رسینه، ماتیا بوتولو، جولیو ماگالینی، داویده گاردینی، اورسته کاووتو

مدافع وسط: سیمون آنزانی، روبرتو روسو، جیانلوکا گالاسی، لئاندرو موسکا، جووانی سانگوئینتی، لورنزو کورتزیا، مارکو ویتلی، ادواردو کانسکی

لیبروها: فابیو بالاسو، لئوناردو اسکنفرلا، فیلیپو فدریچی، الساندرو پیچینلی، دامیانو کاتانیا