شنبه هشتم اردیبهشت ماه
نامزدی با کدام عملکرد

هیات فوتبال تهران در محاصره نام آشنا ها

مهلت قانونی ثبت نام کاندیداهای ریاست هیات فوتبال به پایان رسید و پرونده ثبت نام کنندگان به کمیته بررسی صلاحیت ها ارسال شد.

اینکه در هیات فوتبال تهران چه می گذرد بماند اما حتما خبرهایی وجود دارد که باعث شده تا متوجه هجوم برخی از نام آشنا ها جهت ثبت نام باشیم. کسانی که هیچ نکته ای مثبت در عملکرد آنها دیده نمی شود.

میرشاد ماجدی که در یک زمان کوتاه سرپرستی فدراسیون فوتبال را همراه با حرف و حدیث های فراوان در اختیار داشت، اکنون با تجربه ای در حد صفر در انتخابات ثبت نام کرده تا در نهایت بی تجربگی اقیانوس پر تلاطم فوتبال تهران را هدایت کند.

صادق درودگر دیگر کاندیدای این سمت شده است. تا آنجا که ما سراغ داریم، درودگر در هیچ دوره ای در اینگونه مدیریت های کلان دیده نشده است. مهرداد سراج، کسی که در مدیریت باشگاه سایپا ناموفق دیده شد و فردی که همراه با ماجدی، فعالیت شبانه روزی درجهت کنار زدن شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال را داشت اکنون خود را مجددا به چرخه فوتبال چسبانده تا با ثبت نام در انتخابات هیات فوتبال، گرفتاری های قبل مجددا تکرار شود.

نیما نکیسا، سهیل مهدی سرپرست فعلی مسابقات لیگ، اکبر محمدی مدیر عامل سابق باشگاه پیکان و حسین خبیری از جمله چهره های شاخص ثبت نام کنندگان هیات فوتبال تهران هستند که با توجه به آوازه ای که نامبردگان در فوتبال دارند، در جهت اداره و مدیریت فوتبال تهران بسیار کوچک دیده می شوند. در لیستی که به کمیته بررسی صلاحیت ارسال شده، نام 25 نفر از ثبت نام کنندگان  دیده می شود.

گزارش: اکبر عزیزی