جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

در کنار اخبار پشت پرده فوتبال که عمدتا به اخبار لیگ برتر و تیم ملی تعلق داشت، پایان یافتن ثبت نام  انتخابات هیات فوتبال مزید بر علت شد تا بازار اخبار پشت پرده فوتبال همچنان داغ و جذاب و پر حاشیه باقی بماند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با انجام بازی مقابل پیکان تعداد بازی های خود را به عدد 231 رساند تا از این بابت با کریم باقری در این تیم برابر شود.

* رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید: باور کنید که مشکلات باشگاه ما کم نیست که بخواهیم به دیگران فکر کنیم، اما دیگران وقتی در نتیجه گرفتن کم می آورند دنبال حاشیه سازی می روند، البته گوش ما از این حرف های حاشیه ای پر است.

* گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفته است: اگر بازی ما روی اسفالت یا زمین خاکی و نیز روی آسفالت هم برگزار می شد باز پیکان را می بردیم. با این نتایج گل محمد حق دارد که کری بخواند.

* جالب است بدانید، تاخیر فراوان مهدی ترابی و وحید امیری در راه خروج از رختکن ورزشگاه، باعث شد تا اتوبوس حامل بازیکنان تیم پرسپولیس در آن لحظه از ورزشگاه آزادی خارج و این دو بازیکن را جا گذاشته باشد.

* بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال در رابطه به صحبت های ویسی علیه ساپینتو واکنش نشان داد و گفت: آقای ویسی! فکر کردی در سطح گواردیولا هستی که علیه ساپینتو حرف می زنی. اشتباه ما این است که خیلی مودب هستیم، نگذارید بیشتر از این بگویم.

* یکی از ناراحتی بازیکنان استقلال از کادر سرپرستی باشگاه این است، چرا بین بازیکنان تبعیض قائل می شوید. بازیکن با تجربه 90 درصد دریافتی داشته اند اما بقیه از نیم فصل فقط از جیب خورده اند فوتبال یعنی عدالت اما...

* با پایان یافتن زمان ثبت نام انتخابات هیات فوتبال تهران و با ارسال مدارک کاندیداها به کمیته بررسی صلاحیت، انتخابات هیات فوتبال تهران وارد مرحله تازه ای شد یکی از نزدیکان هیات فوتبال می گفت: از 25 نفر ثبت نام کننده چیزی حدود 20 نفر از گردونه خارج خواهند شد.