جمعه هفتم اردیبهشت ماه

نور اللهی: سفر به عربستان منوط به رضایت الشباب است

الشباب الااهلی امارات، تیمی که احمد نوراللهی بازیکن سابق پرسپولیس در آن عضویت دارد، قهرمان لیگ امارات شد.

در پی این قهرمانی بار دیگر خبر رسید که تیم الااتحاد عربستان پیشنهاد خود را برای شکار نوراللهی تکرار کرده و باب مذاکره را با باشگاه الشباب امارات از سر گرفته است.

از آنسوی آب های همیشه گرم خلیج فارس این خبر دریافت شد که مدیران باشگاه الاتحاد عربستان شدیدا خواهان انتقال نور اللهی به عربستان شده و حتی اعلام کرده اند، نور اللهی را به هر قیمت که شده به فوتبال عربستان انتقال می دهیم.

البته باشگاه اماراتی قیمت انتقال نور الهی را 100 میلیارد تومان اعلام کرده است.

در این رابطه نظر احمد نوراللهی را جویا شدیم که وی گفت: به لحاظ قانونی من به مدت یکسال دیگر تحت  پوشش قرارداد باشگاه الشباب هستم، بنابراین نمی توانم به صورت اختیاری تصمیم گیرنده باشم، البته می توانم نظر خود را با مدیران باشگاه الشباب مطرح کنم، اما تصمیم گیرنده مدیران باشگاه الشباب هستند.

شنیده ام، برای این انتقال مبلغ سنگینی از سوی باشگاه الشباب در اختیار باشگاه الاتحاد عربستان قرار گرفته که به پول ما 100 میلیارد تومان می شود و جالب اینکه، باشگاه عربستانی آن را پذیرفته است اما فعلا در خدمت باشگاه اماراتی هستم و مذاکرات همچنان ادامه دارد.

در همین رابطه سایت ترانسفر مارکت که بخش اعظم فعالیت این سایت به نقل و انتقالات تعلق دارد اعلام کرد: انتقال نور اللهی از تیم الشباب امارات به الاتحاد عربستان 95 درصد پیشرفت داشته است. در صورت انتقال نوراللهی به لیگ فوتبال عربستان، وی اولین لژیونر ایرانی خواهد بود که در لیگ عربستان شاغل خواهد شد.

گزارش: اکبر عزیزی