شنبه هشتم اردیبهشت ماه

قطبی شاید در تیم امید!

انتخاب مربی تیم امید با دلیل و بدون دلیل به درازا کشیده شده و فعلا اختلاف نظر بین کاشانی و قلعه نوعی راه های منتهی به یک جمع بندی نهایی را برای معرفی مربی تیم امید را مسدود ساخته تا تیم امید بدون مربی باقی بماند.

حتی جلسه غروب روز دوشنبه نتوانست راهگشا باشد و خروجی جلسه این بود که نبی نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: اولویت انتخاب مربی تیم امید به نظر امیر قلعه نوعی بستگی دارد.

فعلا کاشانی سرپرست تیم امید و نماینده کمیته المپیک در تیم امید بر مربی مورد نظر خود پافشاری دارد و در آنسوی، امیر قلعه نوعی برخلاف کاشانی گزینه دیگری را مدنظر دارد.

تازه ترین شنید ها حاکی است افشین قطبی برای مربیگری و سکاندار شدن در تیم امید مدنظر واقع شده است، این دیدگاه بیشتر از سوی کمیته المپیک حمایت می شود.

قطبی در حال حاضر در کشور کانادا به سر می برد و مربیگری یک تیم دسته اولی از لیگ این کشور را برعهده دارد، شنیده های تکمیلی این است که در صورت نهایی شدن حضور قطبی در تیم امید وی با توجه به بندی که در قراردادش گنجانده شده است، درصورت دریافت پیشنهاد خارجی و آنهم در حد تیم ملی، حق فسخ قرار داد وجدایی از باشگاه ونکوور کانادا را دارد.

گزارش: اکبر عزیزی