جمعه هفتم اردیبهشت ماه

ساپینتو کوتاه آمد

بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از مسابقات جام جهانی و قرار گرفتن بازیکنان درخدمت باشگاه ها، به ناگهان ابوالفضل جلالی مدافع ملی پوش تیم استقلال از صحنه بازی ها حذف و دیگر در هیچ میدانی دیده نشد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: اختلاف جلالی با ساپینتو که هنوز دلایل آن مشخص نشده، جلالی را بر اساس تصمیمات احساسی ساپینتو از ترکیب تیم استقلال دور کرد تا این بازیکن در فکر آماده سازی جدایی خود از تیم استقلال باشد. اما اکنون که جعفر سلمانی جانشین جلالی نمی تواند پاسخگوی انتظارات ساپینتو  را بر آورده سازد، شرایطی را فراهم ساخته تا مربی پرتغالی را وادار سازد تا در برابر تصمیماتی که در خصوص جلالی اتخاذ کرده بود عقب نشینی کند.

جلالی در چند روز گذشته مجوز دریافت در تمرینات گروهی را پیدا و نوع برخورد ساپینتو با او مهربانه و درحد پدرانه شده است. شواهد چنین نشان می دهد که ساپینتو قصد دارد تا از وجود جلالی در دو بازی باقی مانده از لیگ و دیدارهای جام حذفی در ترکیب ثابت تیم استفاده کند، هرچند که جلالی تصمیم خود را گرفته و در صورت ماندگاری ساپینتو در استقلال وی راضی و حاضر به همکاری با این مربی و ماندگاری در استقلال را نخواهد داشت. در این رابطه شایعات فراوانی در خصوص مقصد بعدی جلالی به گوش می رسد که در زمان دیگری به آن اشاره خواهد شد.