شنبه هشتم اردیبهشت ماه

انتخاب مربیان تیم های پایه ی تکواندو

تیم‌های تکواندو نونهالان و نوجوانان ایران شهریورماه سالجاری حضور در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا را پیش رو دارند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در جلسه کمیته ورزشی فدراسیون تکواندو که با حضور اصغر رحیمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون و مدیرفنی تیم‌های ملی، لیلا سلیمی سرپرست نایب رئیسی، هادی افشار، یوسف کرمی، علی تاجیک رئیس سازمان تیم‌های ملی مجید افلاکی و مهروز ساعی برگزار شد، پس از بحث و تبادل نظر بر روی گزینه‌های پیشنهادی در نهایت فاطمه صفرپور از استان قزوین به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب و معرفی شد. پیش از این فیض الله نفجم به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان در بخش پسران انتخاب شده بود.

همچنین حامد جعفری از استان آذربایجان شرقی به عنوان سرمربی تیم ملی نونهالان در گروه پسران و محبوبه محمد نژاد از استان مازندران به عنوان سرمربی تیم ملی نونهالان در گروه دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شدند. ضمن اینکه در مسابقات نونهالان جهان نیز محمد عزیزی از استان البرز به عنوان سرمربی در گروه پسران و نیلوفر صفریان از استان گیلان به عنوان سرمربی در گروه دختران هدایت تیم ملی کشورمان را برعهده خواهند داشت.

شایان ذکر است سایر مربیان عضو کادر فنی تیم‌های ملی ذکر شده در پایان مسابقات انتخابی، با نظر سرمربی و تائید کمیته فنی انتخاب خواهند شد.

رقابت‌های تکواندو نونهالان جهان طی روزهای ۹-۶ شهریورماه به میزبانی بوسنی در سارایوو، مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا ۱۱ تا ۱۴ شهریورماه و نونهالان آسیا ۱۵ تا ۱۸ شهریورماه به میزبانی لبنان در شهر بیروت برگزار خواهد شد.