پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

موفقیت میثم زمان آبادی در ایپس آسیا

ایران کرسی ریاست کمیته آموزش اتحادیه ورزشی نویسان آسیا را به دست آورد.

هشتاد و پنجمين كنگره اتحادیه جهانی ورزشی نویسان، ایپس که با برگزاری نشست هیات رییسه آسیا در شهر سئول آغاز شده بود با کسب موفقیتی بزرگ و دستاوردی شایسته برای کشورمان همراه شد.

به گزارش آسیا و به نقل از حساب رسمی توئیتری ایپس آسیا در این نشست که چهارمین نشست هیات رییسه قاره آسیا در دوره جدید محسوب می شد، به پیشنهاد و رأي اعضا، دکتر میثم زمان آبادی، نائب رییس ایرانی هیات رئیسه آسیا برای یک دوره چهارساله به عنوان رئیس کمیته آموزش اتحادیه ورزشی نویسان آسیا منصوب شد.

زمان آبادی، ارائه برنامه های عمومی آموزشی به اعضا و همچنین تخصیص بورسیه برای شرکت در دوره های تخصصی دانشگاهی برای اعضای منتخب را از جمله برنامه های این کميته در دوره فعلی عنوان کرد.

در این نشست همچنین عبدالله ابراهیم عضو اماراتی هیات رییسه به عنوان رییس کمیته عضویت و سابوث مالا باروآ عضو هندی هیات رییسه به عنوان رییس کمیته ایپس آسیا برگزیده شدند.

کسب این رتبه والا که موید توانایی و شایستگی نمایندگان رسانه های ورزشی ایران  در عرصه های بین المللی است، تبریک‌می گوییم و برای دکتر میثم زمان آبادی آرزوی موفقیت روز افزون داریم.

پایگاه خبری البرز ورزشی و روزنامه بین المللی شوت این موفقیت ارزشمند را به همکار گرامی آقای میثم زمان آبادی تبریک می گوید.