شنبه هشتم اردیبهشت ماه

ساپینتو نماند، مجیدی در راه است

خبری که استقلالی ها را از نگرانی خارج کرد، مربوط به وضعیت فرهاد مجیدی در تیم اتحاد کلبا امارات است.

مجیدی  نزدیک به دو سال است در فوتبال امارات و در تیم التحاد کلیا مرببگری می کند، وی اخیرا بزرگترین حامی خود که مدیر عامل باشگاه باشد را از دست داد.

مدیر عامل باشگاه اماراتی چند روزی است از مسئولیت خود فاصله گرفته و دلیل استعفا از مدیریت باشگاه را مشغله کاری دانست. وی از حامیان پر و پا قرص مجیدی به جساب می آمد و حتی با آنکه خیلی ها بر این عقیده بودند که به دلیل راضی نبودن مدیران از نتایج تیمی، مجیدی از مربیگری این تیم برکنارخواهد شد، اما بنا به میل واراده شخصی مدیر عامل قرارداد مجیدی به مدت یک فصل دیگر تمدید شد.

اکنون حامی مجیدی استعفا داده و قرار است مدیر عامل جدیدی وارد شود. گفته می شود نفر جدید بر خلاف مدیر عامل قبلی میانه و ارتباط خوبی مانند مدیر عامل سابق با مجیدی ندارد، همین مسئله باعث دلخوشی استقلالی ها شده است. آبی ها که این روزها با پاسخ های سر بالای ساپینتو برای تمدید قرارداد مواجه هستند، در صورت جدایی مربی پرتغالی بلا فاصله باب مذاکره را با فرهادمجیدی  جهت فسخ قرارداد با باشگاه اماراتی   آغاز خواهند کرد تا او را جانشین ساپینتو کنند.

مربی پرتغالی حال حاضر استقلال به این نکته پی برده است و دوستان وی از آنسوی آب های همیشه گرم خلیج فارس اطلاعات روز شمار را در اختیار ساپینتو قرار می دهند.

گزارش: اکبر عزیزی