جمعه هفتم اردیبهشت ماه

 اخبار متفاوت از اردوگاه سرخابی ها

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بخش تغییرات مدیریتی، همچنان پر خبر نشان می دهند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: تازه ترین اخبار دریافتی از این دو باشگاه، حکایت از آن دارد که ستار همدانی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال، یکی از تازه واردان به اردوگاه استقلال خواهد بود.

همدانی در نقش یکی از اعضای هیات مدیره به استقلال راه پیدا خواهد کرد. همچنین شنیده ها حکایت از آن دارد که قرار است، مدیریت باشگاه استقلال به کیکاووس سعیدی سرپرست سابق آکادمی کمیته ملی المپیک واگذار شود، البته قبل از حجت کریمی سرپرست فعلی باشگاه استقلال، قرار بود سعیدی این پست را بر عهده بگیرد، اما با بر طرف شدن بحث بازنشستگی، اکنون راه برای نشستن وی بر صندلی مدیریت باشگاه استقلال هموار شده است.

در خصوص باشگاه پرسپولیس در بسیاری از محافل فوتبالی، بحث کنار زدن رضا درویش از مدیریت باشگاه پرسپولیس است، اما این بحث در وزارت ورزش مطرح نیست و شخص وزیر ورزش از نحوه عملکرد مدیریت درویش در باشگاه پرسپولیس راضی است، خصوصا درمورد پرداخت بدهی های سالیان گذشته که از دوران مدیران سابق به یادگار مانده است.

بنابراین تغییرات در مدیریت باشگاه پرسپولیس بسیار کم رنگ می نماید و این احتمال وجود دارد که با اضافه شدن چند چهره جدید که از سوی سازمان خصوصی سازی معرفی خواهند شد، مجموعه اعضای هیات مدیره به عدد هفت نفر ارتقا یابد.

در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس، فعلا لیستی تحت عنوان مازاد وجود ندارد، فقط شیخ دیاباته به درخواست خودش از پرسپولیس جدا خواهد شد، قرار است گل محمدی در پایان دیدارهای جام حذفی، لیست تازه واردان و خرید های جدید را، در اختیار مدیریت باشگاه قرار دهد. همچنین در همین زمان قرار داد آن دست از بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است، تمدید خواهد شد و چنانچه بازیکنی قصد جدایی دارد در همان زمان  شفاف سازی شود.