پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
جلسه انتخاب مدیرعامل استقلال لغو شد

اوضاع بر وفق مراد مدیران!

در حالی که طبق اعلام سازمان خصوصی‌سازی قرار بود مجمع عمومی عادی باشگاه استقلال به صورت فوق‌العاده در تاریخ 30 اردیبهشت‌ماه برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: با تصمیم حجت کریمی سرپرست این باشگاه و پیرو نامه وزیر ورزش و جوانان، رسماً لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

 23 اردیبهشت‌ماه آگهی مجمع باشگاه استقلال و پرسپولیس منتشر شده بود که با اعلام رسمی وزارت ورزش و توافق با وزارت اقتصاد قرار شد مجمع سرخابی‌ها پس از مسابقات لیگ برتر و جام حذفی برگزار شود.

این در حالی است که تغییرات در باشگاه استقلال قرار بود‌که بلافاصله وس از جدایی فتح الله زاده از تیم اعمال شود اما در حال حاضر برگزاری ان در تاریخ اعلام شده نیز منتفی شد.

شنیده می شود با توجه به پرداخت بدهی استراماچونی توسط حجت کریمی قرار نیست در حال حاضر تغییری در کادر مدیریتی استقلال اعمال شود و کریمی به‌کار خود ادامه می دهد اما برای آرام شدن هواداران صحبت از ایجاد تغییرات می کنند و سازمان خصوصی سازی نیز تنها قصد برکناری فتح الله زاده را داشت که این امر محقق شد!

در حال حاضر مسئولان از شرایط فعلی استقلال رضایت دارند و اگر اوضاع به همین منوال پیش برود قصد ندارند تغییر ایجاد کنند و کریمی نیز مورد تایید است و در همین ارتباط وی تغییرات بسیاری را بنا به نظر خود در باشگاه اعمال کرد و مشخص شد که وی قرار نیست از استقلال جدا شود ‌و اوضاع بر وفق مراد است.