جمعه هفتم اردیبهشت ماه

پروین: گام بعدی جام حذفی باشد

پس از قهرمانی تیم پرسپولیس و شکست سنگینی که این تیم در بازی پایانی متوجه تیم نساجی کرد، علی پروین اسطوره تکرار نشدنی فوتبال و باشگاه پرسپولیس عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: فرصت نشد تا در روز دیدار پرسپولیس با نساجی با حضور در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهراین بازی را از نزدیک تماشا کنم، لذا از طریق تلویزیون به تماشای این مسابقه نشستم. از نوع بازی و سیستم تیم پرسپولیس لذت بردم. بازی شناور تیم پرسپولیس عملا عرصه را بر تیم نساجی تنگ ساخته بود.

زمانی که جام قهرمانی توسط بازیکنان بالای سر قرار گرفت، اعتمادم به شایستگی تیم قهرمان بیشتر شد. از ابتدا هم اعتقاد داشتم که پرسپولیس قهرمان خواهد شد، حتی در آن هفته هایی که پرسپولیس برای چند هفته از صدر نشینی دور شد باز در باور من خدشه ای وارد نشد، اکنون جام قهرمانی بر اساس شایسته سالاری به پرسپولیس تعلق گرفته است.

پروین ادامه داد: داستان لیگ به پایان رسید اما داستان پرسپولیس پایان یافتنی نیست، گام  و اقدام بعدی شکار جام حذفی است، شک ندارم که این جام نیز توسط پرسپولیس شکار خواهد شد. پرسپولیس با تکیه بر توانایی اش و با شکار جام حذفی، تمام معادلات را در فوتبال به هم خواهد ریخت.