پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

صالحی: افتخار می کنم...

دو ایرانی دیگر هم به جمع علی کشفیا، هادی رضایی، سید رمضان صالحی و پرویز فیروزی اضافه شده اند، این دو صادق بیگدلی و داود علیپوریان هستند که مورد تقدیر کوزنر و فدراسیون جهانی پاراوالیبال قرار گرفته اند.

هر یک از این بازیکنان در برهه هایی تاثیرات شگرفی در قهرمانی والیبال نشسته ایران داشته اند از جمله رمضان صالحی لیبروی شایسته ایرانی که از سال 2004 آتن تاکنون در همه مسابقات جهانی و پارالمپیک کاپ بهترین یارآزاد دنیا را به خود اختصاص داده است.

صالحی اما امروز 42 سال سن دارد و می گوید: اتفاقات زیادی در زندگی ورزشی من رخ داده بود، اما همینکه نام کنار مردان بزرگی چون آقا هادی رضایی یا پرویز فیروزی قرار گرفته است افتخارآمیز است. من عضو کوچکی از جمع پرتلاش و ارزشمند تیم ملی هستم، در ورزش های گروهی فرد در خدمت جمع قرار می گیرد. طی زندگی ورزشی ام دو طلا و دو نقره پارالمپیک را کسب کرده ام و اکنون نیز یک تیم عالی داریم که از لحاظ تکنیک و تاکتیک حرف اول را می زند و تا 80 درصد مطمئنم که در بازیهای 2021 قهرمان خواهد شد، در گذشته بازیکنان خوبی چون پرویز فیروزی و علی گل کار داشتیم اما اکنون بهترین بازیکن جهان داود علیپوریان کاپیتان تیم ملی ایران است.

صالحی اضافه می کند: والیبال نشسته ایران پرافتخارترین تیم ورزش ایران و حتی جهان است و مایه مباهات من است که در چنین جمع ارزشمندی حضور دارم.

صالحی می گوید هنوز روپا هستم ولی خب کم کم باید به فکر خداحافظی باشم.

گفت و گو از: جمشید حمیدی