جمعه هفتم اردیبهشت ماه
در آستانه بازی حساس فردا با پرسپولیس

بازیکنان هوادار کلافه شده اند

 بازیکنان تیم هوادار از رفتار‌های عجیب سرمربی این تیم کلافه شدند.

دومین بازی نیمه ‌نهایی جام حذفی کشور را فردا بین دو تیم هوادار و پرسپولیس برگزار خواهند کرد.

دیداری که می‌تواند جنبه انتقامی هم برای سرخپوشان داشته باشد. نکته جالب توجه اینکه ساکت الهامی در بازی قبل هوادار و پرسپولیس برای اولین بار توانست سرخپوشان پایتخت را شکست دهد.

دو تیم هوادار و پرسپولیس در شرایطی فردا به مصاف هم خواهند رفت که از نظر روحی شرایط دو تیم اصلا برابر نیست. پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ با روحیه و اعتمادبه‌نفس خیلی بالا به مصاف این مسابقه می‌آید.

این در شرایطی است که اوضاع تیم هوادار چندان ایده‌آ‌ل نیست چرا که تیم تهرانی از زمانی که پرسپولیس را برد در لیگ به یک‌باره دچار افت فاحشی شد تا حدی که در 10 بازی آخرش فقط یک برد مقابل ملوان کسب کرد و 4 شکست به همراه 5 تساوی در کارنامه این تیم ثبت شد. این نتایج در شرایطی رقم خورد که برخی حواشی در تمرینات و مسابقات این تیم وجود داشته است.

سرمربی هوادار در طول این فصل در چند بازی انتقادات تندی از شاگردانش داشته است. در این میان بازیکنی مثل بابک مرادی چند بار در طول فصل مورد انتقادات سرمربی تیمش قرار گرفت و حتی در سه بازی هفته‌های اخیر تیمش پیش از نیمه نخست تعویض و از بازی خارج شده است.

 این ماجرای اخیر که به درگیری فیزیکی هم انجامید باعث شد تعدادی از بازیکنان هوادار از رفتارهای سرمربی و برخی دستیاران او کلافه شده و شکایت آن را نزد مدیران باشگاه‌شان ببرند. این در حالی است که مدیران باشگاه هوادار در طول فصل در جریان خیلی از حواشی تیم‌شان بوده‌اند. اتفاقاتی که باعث شده در تیم هوادار یکدلی و یکرنگی آنچنانی وجود نداشته باشد.

نویسنده: نیلوفر مژدهی