جمعه هفتم اردیبهشت ماه
خطر بیخ گوش آبادانی‌‌ها

اتمام قرارداد ۵۰ درصد بازیکنان

تیم صنعت‌نفت آبادان در اتفاقی جالب و کمی دور از انتظار در لیگ‌برتر باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: این تیم که تقریبا از نیم‌فصل دوم سقوطش به لیگ پایین‌تر مسجل شده بود با آمدن عبدالله ویسی جان تازه‌ای گرفت و درنهایت در یک شب باشکوه در بازی سخت مقابل گل‌گهر پیروز شد و در لیگ‌برتر ماند.

 آن شب در کوچه آبادانی‌ها عروسی بود و مردم این شهر که تا لحظه آخر جان به لب شده‌ بودند برای بقای تیم‌شان همچون قهرمانی جشن گرفتند.

این جشن و پایکوبی اما چندان دوام نداشت چراکه هیات‌مدیره باشگاه صنعت نفت به شکل دسته‌جمعی استعفا دادند.

گویا پس از پیگیری و تصمیم برخی نمایندگان مردم آبادان در مجلس مبنی‌بر بومی کردن هیات‌مدیره باشگاه صنعت نفت، تمامی اعضای اصلی هیات‌مدیره فعلی باشگاه تصمیم به استعفا گرفتند.

 در واقع آنها که خود را در این بقا سهیم می‌دانسته و در انتظار تشویق بودند ناگهان متوجه شدند که برخی خواهان حضور آنها نیستند. از این رو برای اینکه زمان از دست نرود استعفا دادند.

در چنين شرایطی اما این تیم برای آماده‌‌سازی چالش‌های زیادی دارد. جدایی احتمالی ویسی تنها نگرانی آبادانی‌ها نیست. قرارداد بیش از 50 درصد بازیکنان این تیم به اتمام رسیده و این بلاتکلیفی آنها را برای جدایی قانع می‌کند. هیات‌مدیره این باشگاه باید زودتر ابقا یا انتخاب شوند چراکه درصورت انتخاب آنها پروسه مربی انتخاب و برنامه‌های آماده‌سازی و در پی آن مذاکره با بازیکنان نیز انجام می‌شود.