پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
آثار ماندگار در فدراسیون کشتی

واقعیت هایی بدون عینک بدبینی!

افرادی که همواره عینک بدبینی بر چشم دارند گفت و گذار روز های اخیر ما را رپرتاژ آگهی می شمارند.

ولی واقعیت این است که ما با نگاه ملی به این ورزش ملی می پردازیم و کاری به حاشیه نشینان نداریم اما توصیه می کنیم حتی اگر از سر تفنن هم شده گذری و نظری به تشکیلات جدید فدراسیون کشتی داشته باشند شاید آن ها هم به این باور برسند شاهکاری خلق شده که حداقل یک قرن در ورزش ایران ماندگار خواهد شد.

همواره اعتقاد داشتیم و داریم آحاد ایرانی با هر طرز تفکر، ایده و اعتقادات خاص خودش وقتی آستین همت و خدمت بالا می زند باید محترم شمرده شود.

اگر قرار باشد همه چیز را تاریک ببینیم ما با رسانه ها با اشخاصی که دنبال سپید و سیاه می گردند چه تفاوتی خواهیم داشت.

با رئیس جوان فدراسیون کشتی از هر دری سخن گفتیم و جایز نشمردیم که در فرصتی کوتاه زمان را برای گفت و گو و کشف واقعیت ها از دست بدهیم.

دکتر دبیر بار ها به عنوان معترضه یا تکمله خواهش کرده بود که برخی مسائل و موارد را ننویسیم چرا که دوست نداریم دیگران را در مظان اتهام یا در معرض تخریب قرار دهد به همین دلیل از پاسخ دادن به پرسش هایی که مربوط به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و حتی رئیس قبلی فدراسیون بود طفره رفت.

اما وقتی به رفت و بازگشت محمد بنا به کشتی فرنگی رسیدیم با چهره ی برافروخته گفت: ایشان نرفته بود که برگردد 18 سال برای کشتی فرنگی این مملکت و داوطلبانه کنار رفت تا مدتی استراحت کند. من از ایشان ممنون هستم که بدون منت 50 سال تجربه خود را در اختیار ما و کادر تیم ملی گذاشت.

اقای بنا و منصور خان برزگر متعلق به کشتی ایران هستند و نمی شود به نسبت به آن ها بی اعتنا بود، درباره پژمان درستکار که مورد نقد قرار گرفته است بهتر است چیزی ننویسیم فقط این را بدانید که من در اوج کشتی خود از راهنمایی وی استفاده می کردم. خوشبختانه در بین مربیان تحصیلکرده کنونی چند مربی با ما همکاری می کنند و سرمایه گذاری فدراسیون این است که همواره چند مربی متشخص در اختیار داشته باشد.

علیرضا دبیر با وجود جراحی پا عصا به دست به سختی سر پا ایستاد تا به بدرقه کشتی گیران اعزامی به تورنمنت جدید بروند، می گوید: بچه ها نباید احساس تنهایی و بی کسی کنند.

او رفت و ما به اتفاق محمدرضا خادم الملله مدیر و مشاور مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر که در واقع بانی این دیدار بود به دور دست ها نگاه کردیم، انگار همه ی مجموعه آزادی به تسخیر کشتی درآمده است و ای کاش فدراسیون های هم جوار این تشکیلات به اندازه یک صدم فدراسیون کشتی تاسیسات جدید ایجاد می کردند....

تحریریه البرز ورزشی