پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
چند برش از فوتبال ایران

پرواز قوی سپید متوقف می شود؟

خبر بدی از شهر های شمال کشور می رسد، اینکه ملوان انزلی، پژمان نوری و مازیار زارع را از دست داده است درواق این دو چهره ی شاخص انزلی از سمت خود کنارگیری کرده اند.

دو بازیکنی که ملی پوش بوده و سابقه بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس دارند با این کناره گیری قوی سفید گیلان از پرواز ایستاد.

به راستی چه بر سر ملوان آمده است که این تیم پرطرفدار باز هم دچار مشکلات عدیده شده است. از قزوین هم خبر رسید که تیم شمس آذر با وجود صعود به تیم برتر سرمربی خود را از دست داد.

مسئولان این تیم و شهر قزوین باید بدانند تیم های ریشه داری چون نفت مسجد سلیمان و مس کرمان به لیگ یک سقوط کردند و چه بهتر که شمس آذری ها فکر آخر را اول کنند و به سرنوشت تیم های یاد شده دچار نشوند.

استقلال قهرمان می شود؟

از اهالی فوتبال نقل می شود که اینبار نوبت استقلال است که قهرمان جام حذفی شود. آنها برای خود فلسفه بافی می کنند و پیش داوری، چرا که بر این باورند مسئولان فوتبال قصد دارند بین دو قطب مدعی این رشته تعادل برقرار کنند.

حرف و حدیث ها همیشه وجود داشته و دارد اما دهم خردادماه پرده از واقعیت برداشته می شود. پرسپولیس قهرمان می شود یا استقلال؟

اینکه عده ای شایعه می کنند که مسئولان وزارت ورزش یا فدراسیون فوتبال دوست دارند در بهمان تیم قهرمان شوند گمانه زنی هایی است که پشتوانه منطقی ندارد. اگر تیمی خوب و قدر بازی کند هیچکس نمی تواند جلودار آن باشد و سرنوشت بازی را تغییر دهد.

نویسنده: حسن امامقلی