پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

گشتی در دنیای خبر

اعتراض و انصراف ورزشکاران واترپولو فدراسیون شنا را هم در ضمره فدراسیون های حاشیه دار قرار داد، از سویی دیگر فدارسیون هندبال نیز که آماده میزبانی جام باشگاه های آسیا است دست به جذب یک کارشناس داخلی زد که می خوانید.

حبیبی مشاور عالی هندبال

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در حکمی علی حبیبی را به عنوان مشاور عالی فدراسیون هندبال در حوزه آموزش منصوب کرد .

حبیبی تنها مدرس حوزه مربیگری ایرانی فدراسیون جهانی و آسیا هندبال، عضو کمیته آموزش و مربیان فدراسیون هندبال جهان و آسیا است.

سرمربی اسبق تیم ملی مردان جمهوری اسلامی ایران، سرمربی تیمهای باشگاهی فولاد مبارکه سپاهان، ثامن الحجج (ع) مشهد، شهرداری کاشان، پرسپولیس، صنام، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج (ع) مشهد، رئیس سابق کمیته آموزش و مربیان فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و عضو کمیته صدور مجوزهای مربیگری فدراسیون هندبال آسیا در کارنامه علی حبیبی به چشم می‌خورد.

انصراف در واترپلو      

اخبار رسیده حاکی از آن است چند بازیکن واترپلو از حضور در تیم ملی انصراف داده اند.

بر اساس این بیانیه که در صفحه شخصی بازیکنان تیم‌ ملی واترپلو در فضای مجازی منتشر شده، برگزار نشدن اردوهای مناسب، همکاری‌نکردن با چیریچ، دعوت‌نکردن از مربی خارجی جدید، استفاده‌نکردن از سرمایه‌ها و پتانسیل داخلی خوب برای هدایت تیم‌ ملی و اجرانشدن قول و قرارهای فدراسیون، مهم‌ترین موارد اختلافی بازیکنان ملی‌پوش انصرافی با محسن رضوانی، رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو است.

در ادامه این بیانیه آمده است: «آیا پاسخ به درخواست حق، منطقی و حرفه‌ای بازیکنان تیم‌ ملی تهدید است؟ هیچگونه خصومت و عناد شخصی با هیچ فردی اعم از اعضای محترم فدراسیون و اعضای محترم کادر فنی فعلی نداریم و همه دغدغه ما صرفا از روی خیرخواهی برای ورزش، حفظ زحمات گذشته و بهترشدن نتایج آتی است

بحرینی ها وارد اصفهان شدند

تیم النجمه بحرین که دوره گذشته باشگاه های آسیا در حیدرآباد هند با نتیجه ۲۸-۲۳ بازی را به الکویت واگذار کرده بودند، حالا در اصفهان به دنبال آن هستند که تیم الکویت را با آن همه ستاره نام آشنا درسالن ۲۵ آبان شکست دهند.

بحرینی ها در همین راستا اقدام به جز دو بازیکن از مونته نگرو و یک بازیکن از کوبا کرده اند که شاخص ترین چهره از این ورودی های جدید النجمه، ووک لازوویچ خط زن تیم ملی مونته نگرو است که در مسابقات قهرمانی جهان مقابل تیم ملی ایران نیز نمایش قابل توجهی از خود به جا گذاشت.

قطعا احمد مقابی، سید الفلاحی و سایز بازیکنان نامدار بحرینی در اصفهان به دنبال ارائه یک بازی درخشان خواهند بود.