پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
شمارش معكوس براي دربي يكصدويكم

كدام تيم برنده ميدان خواهد بود؟

آبي ها جام حذفي را بالاي سرمي برند يا سرخ ها دومين جام را كمتر از دو هفته به آغوش مي كشند؟

پيش بيني براي مسابقه اي كه بايد برنده داشته باشد آن هم در فينال خيلي سخت است.

پيش فرض هاي موجود كفه ترازو را به نفع سرخ ها سنگين نشان مي دهد. چون يك جام در آغوش دارند. به آسيا راه يافته اند و استرس ندارند. با هر رتبه اي در آسيا بازپرداخت بدهي آنها ميسور خواهد بود و حرف و حديث ها از بين مي رود. اما استقلال مشكل دارد. گرچه خوب فوتبال بازي مي كند و در هفته هاي اخير موتور گل زني اش روشن شده، اما باخت انها در ليگ و مقابل رقيب ديرينه از يكطرف و مسايلي كه در رابطه با مديريت اين باشگاه رخ داد و گوشه اي از آن در فوتبال برتر ديديم، بيانگر این است كه استقلال قبل از دربي، بيرون زمين را باخته است.

ساپينتو صحبت از بي پولي مي كند و مدعي است براي اعتبار و عشق مان پا به ميدان مي گذاريم و از سوي ديگر با حذف اين تيم اسيا صحبت از واگذاري اين تيم به وزارت اقتصاد است (توجه كنيد! پرسپوليس به وزارت ورزش سپرده شد) و ايضا قرار است تركيب اعضاي هيات مديره اش بعد از فينال جام حذفي تغيير كند معناي اين حرف ها چيست؟

اين تيم در روياي تصاحب يك جام (حداقل يك جام) با كلي مشكل رو به رو است و تبعا نگران است مبادا دوباره ببازد، اما پرسپوليس يك جام در بغل دارد، خيالش آسوده است و براي تصاحب جام دوم پا به ميدان مي گذارد، طبيعي است استرس ندارد. چون مي داند؛

ريشه همه بيماري ها ناشي از استرس است!

 نویسنده: مجيد سعيدي