پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
پرواز از سر دلتنگی

لایه ی اوزون ترک بر نداشت!

آخرین دیدار ملی پوشان والیبال با نمایندگان رسانه ها با حرف هایی از سر دلتنگی همراه شد.

بزرگ ها تیم هر یک به نوعی با طعنه و کنایه از مسئولان ورزش انتقاد کرده اند، از نبود پول کافی برای گرفتن بلیت بیزنس برای بازیکنان بالای دو متر نبود دلداری مسئولان در نزد بازیکنان هر یک گلایه هایی از سر دلتنگی بود.

انتظار داشتیم که تیم ملی در آستانه پرواز به ناگویا و شرکت در ماراتن لیگ جهانی با امیدواری از روز های پیش رو سخن بگوید. ما نیز بنا را بر حمایت و پشت گرمی از ملی پوشان قرار داده ایم اما از یادمان نرود که در دووره قبل مسابقات مهم جهانی وقتی سید موسوی کلمات نیشداری را علیه تشکیلات توپ و تور بیان کرده بود یا میلاد عبادی پور نزدیک بود که لایه ی اوزون ترک بردارد!!

کادرفنی تیم ملی اما ملایم تر از کنار قضایا گذشت و بهروز عطایی، علی حاجی پور جوان قلدر و خوش پرش مشهدی را تهدیدی برای قطر پاسور فیکس تیم ملی یعنی امین اسماعیل نژاد خواند.

کاش در همه ی پست ها چنین رقابتی وجود داشت، تا انگیزه ها برای بهتر شدن و تلاش بیشتر صیقل می خورد. تیم ملی در روز پنجشنبه پرواز می کند.

یکنفر از جمع قدرتی زن ها خط خواهد خورد، سرمربی تیم ملی اما به کامران یعقوبی مربی جوان اما باتجربه والیبال ما ماموریت داد تا بازمانده های ما در تهران زیر نظر داشته باشد.

تیم ما باتوجه به پیکار های دشواری که در لیگ ملت ها، انتخابی المپیک و بازی های آسیایی در پیش دارد به اندازی دو تیم بازیکن آماده نیاز دارد که در اینباره بار ها نوشتیم و در فرصت مغتنم دیگر به آن خواهیم پرداخت.

تیم ملی در این شرایط نیازمند تمرکز و همدلی و همیاری است پس زیاد به حاشیه نپردازیم.

نویسنده: جمشید حمیدی