پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
پیشنهاد پیروز قربانی

گذشتگان فوتبال را فراموش نکنیم

پیروز قربانی پیشکسوت و بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال که در یک برنامه ورزشی تلویزیون حضور یافته بود، در میان صحبت هایش به سازمان لیگ که متولی برگزاری مسابقات فوتبال است پیشنهاد داد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: لازم است در نامگذاری مسابقات که هر هفته برای بزرگداشت یک مقام صورت می گیرد، از نامگذاری بازیکنان سابق فوتبال که حقی برگردن فوتبال دارند غافل نمانند.

در این رابطه باید از کسانی که دستشان از جهان هستی کوتاه شده و یا کسانی که در قید حیات هستند. یاد شود این حرکت می تواند به جوانان امروز یاد آوری کند که در گذشته چه مردان بزرگی در فوتبال ما حضور داشته و بر اساس پاکی و صداقتشان، چگونه از پیراهن و آرمان های باشگاه خود دفاع کرده اند.

قربانی ادامه داد: متاسفانه سازمان لیگ و به طور کلی تشکیلات فوتبال ما، این روز ها به یاد همه هست و برای  بحث بزرگداشت و نامگذاری در مسابقات هفتگی از آنها غافل نمانده جز فوتبالیست های قدیمی و پیشکسوت چه اشکالی دارد که از پورحیدری، جاسمیان، بهزادی، آشتیانی، حجازی، شیرزادگان، یاوری، امیر آصفی، کاشانی یادی کرد و یا از قدیمی های فوتبال که در قید حیات هستند، مانند علی پروین، حسن روشن، منصور رشیدی، مهدی مناجاتی، حاجیلو و بسیاری دیگر هر هفته از آنها یاد واسمی آورده شود؟ مگر اینان بر گردن فوتبال حق ندارند؟ از فدراسیون فوتبال و یا سازمان لیگ انتظار می رود که به یاد مردانی که در حیطه فوتبال فعالیت داشتند، از آنها یاد کند، سایر نهاد ها و ارگان ها که با فوتبالی ها کاری نیست.