پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

بی‌تفاوتی یحیی تا زمان تعییرات مدیریتی

سرمربی تیم پرسپولیس در آستانه فینال جام حذفی منتظر تسویه‌ حساب با بازیکنان است.

پرسپولیس در شرایطی فردا به استقبال فینال جام حذفی خواهد رفت که قهرمان لیگ شده و بازیکنان و مربیانش همچنان منتظر دریافت پاداش از باشگاه خود هستند.

این موضوع برای یحیی گل‌محمدی آنقدر مهم است که او در روز‌های اخیر ترجیح داده در مورد آینده‌اش در پرسپولیس صحبتی نکند و بیشتر به فکر منابع مالی برای بازیکنان باشد.

 شایعات مطرح‌شده درمورد یحیی حاکی از آن است که او می‌خواهد پس از قهرمان کردن پرسپولیس در جام حذفی از سمت خود در این تیم استعفا داده و به پیشنهادهای دیگر توجه کند.

در حالی که به نظر می‌رسد این مربی منتظر است تا تغییرات در هیات‌ مدیره و احتمالا مدیریت باشگاه پرسپولیس انجام شود و بعد از آن لیست خرید و خروجی‌اش را به باشگاه دهد. به گفته نزدیکان یحیی، او در حمایت از بازیکنانش که هنوز 24 درصد قرارداد و پاداش قهرمانی در لیگ و چند بردشان را دریافت نکرده‌اند، تصمیم گرفته هیچ اقدامی برای فصل آینده انجام ندهد و تا زمانی هم که این پرداختی‌ ها انجام نشود او همچنان در این زمینه اقدامی انجام نمی‌دهد.

هر‌چند یحیی برای تقویت تیمش در فصل آینده ابتدا به دنبال حفظ ستاره‌ها و بعد نفرات خارجی خوب در چند پست است. از این رو شاید یکی دو بازیکن داخلی مدنظر او باشند.

گزارش: نیلوفر مژدهی