پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
عملکرد علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی

قادری: سخت افزار عالی بود و فنی...

عملکرد رئیس فدراسیون کشتی در چهار سال گذشته چگونه بود و خواسته ی کارشناسان و اهالی این ورزش برای آینده چیست؟

سلمان قادری مردی که سال ها در مسند ریاست هیات استان کشتی خیز مازندران قرار داشته است می گوید: بدون تردید آقای علیرضا دبیر در کسب نتایج بین المللی موفق بوده و تیم های بزرگسالان و امید ایران در نبود روسیه عناوین بسیار مهمی در سطح جهان کسب کردند.

در بخش سخت افزاری نیز اقدامات قشنگی شده است، امکاناتی که فراهم شده واقعا بی نظیر است اما چند پیشنهاد برای دور بعدی ریاست ایشان دارم آن اینکه جام عبدالله موحد به اندازه نام و شان ایشان برگزار شود البته اینکه مسئولان استانی باید پیشقدم شود ولی فدراسیون هم می تواند با دعوت از تیم ها برزگ جاهن و قرار دادن این رقابت ها در تقویم اتحادیه جهانی گام های موثری بردارد.

قادری اضافه می کند: در مسابقات بین المللی جام تختی که در ارومیه برگزار شد در هر وزن مازندرانی ها به فینال رسیدند اما عجیب اینکه جایی در کمیته فنی یا کمیته های دیگر نداشتند خدمت اقای دبیر عرض کردم که کمیته های نباید مختص عده ای خاص باشد.

ما در شهر 400 هزار نفری جویبار قهرمانان بزرگی تحویل دادیم، زحماتی اصلی بر روی دوش مربیانی است که با قرض و قوله سالنی می سازند و به کار پرورش استعداد ها همت می گمارند، باید از آنها حمایت شوند. این خواسته ها از شخص آقای دبیر است.

گفت و گو: احمد دباغ