پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اخبار مهم و حواشی دربی

پیمان یوسفی گزارشگر دربی 101 شد

بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال که در قالب فینال جام حذفی برگزار می‌شود، توسط 12 دوربین HD پوشش و از ساعت 19:45 و با گزارش پیمان یوسفی، به صورت مستقیم و با صدای استریو از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی در آستانه دربی 8 زون ورزشگاه آزادی نا‌ایمن هستند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران: باید تأکید کنم تصاویری که در فضای مجازی و در خصوص ایمنی ورزشگاه آزادی منتشر شده مربوط به فینیشینگ این ورزشگاه است و هیچ ارتباطی با وضعیت سازه‌ای ندارد.

مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی ارزیابی‌های لازم را انجام داده است و مطابق با گزارش‌ کتبی این مرکز از 72 زون ورزشگاه آزادی فقط 8 زون نیازمند مقاوم‌سازی هستند و مابقی زون‌ها از نظر سازه‌ای ایمن هستند.

در آستانه دربی؛ ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم استقلال پرداخت شد.

باشگاه استقلال در آستانه دربی ۱۰۱، ۱۵ درصد از مطالبات اعضای این تیم را به حساب آنها واریز کرد.این در حالی است که استقلالی‌ها مدت‌ها بود پولی از این باشگاه دریافت نکرده بودند.

روز گذشته نیز باشگاه استقلال مبلغ ۳۰ میلیون بابت برد مقابل نساجی به بازیکنان و کادر فنی این تیم پاداش داد.

پرسپولیسی‌ها چشم انتظار پاداش و پرداخت بخشی از قرارداد شاگردان گل محمدی دست خالی به دربی رسیدند.

در شرایطی که قرار بود باشگاه پرسپولیس روز گذشته رقمی معادل ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان و همچنین کادر فنی این تیم را پرداخت کند اما تا فاصله چند ساعت  مانده به دربی این اتفاق رخ نداد.

همچنین پرسپولیسی‌ها انتظار داشتند تا  امروز پاداش بازی با هوادار را از مسئولان این باشگاه دریافت کنند اما این اتفاق رخ نداد. این در حالی است که مسئولان باشگاه استقلال امروز ۱۵ درصد از قرارداد اعضای این تیم را پرداخت کرده و روز گذشته پاداش پیروزی مقابل نساجی را به حساب اعضای این تیم واریز کردند.

با تصمیم یحیی گل‌محمدی؛ سیامک نعمتی از لیست پرسپولیس برای دربی خط خورد.

گزارش: سوده رحمانوند