پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

گشتی در دنیای خبر ها

در دنیای منهای فوتبال ورزش نیز تلاش ها و تکاپو ادامه دارد و ورزشکاران ایرانی در راه کسب تا سر حد توان می کوشند که ماحصل این اقدامات را می خوانید.

طلای ناصح از ارزروم

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: میلاد ناصح جهانی قهرمان دوهای سرعت دو و میدانی سه شنبه با شرکت در رقابت‌های بین المللی دوومیدانی شهر ارزروم در کشور ترکیه با ثبت زمان ۴۶.۶۵ ثانیه موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۴۰۰ متر این مسابقات قرار گیرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

پس از ناصح جهانی دو ورزشکار کشور میزبان به ترتیب با ثبت حد نصاب‌های ۴۶.۶۹ ثانیه و ۴۶.۷۵ ثانیه در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

چهار مدال فری استایل

تیم ملی اسکیت فری استایل با هدف آمادگی برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲  در مسابقات مسابقات کاپ جهانی ۲۰۲۳ فری استایل ایتالیا حاضر شد توانست 4 مدال طلا یک نقره و دو برنز را از آن خود کند.

رومینا سالک ملی پوش اسکیت فری استایل کشورمان که با هدف آمادگی برای مسابقات آسیایی هانگژو در مسابقات کاپ ازاد ایتالیا شرکت کرده بود با کسب مدال طلا  رکورد جهانی اسپید اسلالوم در رده سنی زیر 19 سال را نیز شکست.

رومینا سالک ملی پوش اسکیت فری استایل کشورمان که با هدف آمادگی برای مسابقات آسیایی هانگژو در مسابقات کاپ ازاد ایتالیا شرکت کرده بود با کسب مدال طلا و امتیاز     4.07 رکورد جهانی اسپید اسلالوم در رده سنی زیر 19 سال را نیز شکست.

معروف همچنان در ترکیه

سعید معروف، کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال ایران پس از دو فصل حضور در تیم فنرباغچه ترکیه در حال مذاکره با دیگر باشگاه ترکیه‌ای است. به نظر می‌رسد، معروف که سابقه بازی در لیگ روسیه و سری A1 ایتالیا را هم دارد، «بورسا» را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب خواهد کرد.