پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

نقش های انکار ناپذیر در موفقیت ها...

بدون تردید و با تحقیق موفقیت ها به ویژه پیروزی های ورزشی های گروهی مرهون همت های جمعی و تلاش های بی شایبه ای است که در کنار کادر فنی و راهبری صورت ورزشی جان می گیرد.

امروزه در تیم های ورزشی گاهی تا بیست نفر ایفای نقش می کنند از آنالیزور ها گرفته تا مربیان تمرین دهنده، ولی کمتر به این مسأله توجه می شود که بدن سازان و ماساژور ها چه وظیفه ای مهم و رلهایی بی بدیل دارند.

ماساژور ها تا پاسی از شب کنار مصدومان وقت می گذارند و با استفاده از بهترین اسلوب ها در جهت ترمیم آسیب ها، رفع اسپاسم های عضلانی و درمان کرامپ و گرفتگی ها و جریان سریع تر خون در عضلات بازیکنان را برای مبارزه جویی آماده می سازند و این واقعیت ها در تیم پرسپولیس توسط مردانی چون علی بینایی به نحو احسن به تصویر کشیده شد.

علی بینایی که از مبرز ترین ماساژور های ورزش کشور محسوب می شود از ده سال پیش در جوار پرسپولیس و مربیان این تیم سخت و بی ادعا کوشیده است و امروز با اینکه یکی از عوامل موفقیت سر خودشان محبوب پایتخت است ولی می گوید: برای پی بردن به قهرمانی های پرسپولیس مدیریت فنی یحیی گل محمدی، پشتیبانی آقای دوریش و سرپرستی مدبرانه افشین پیروانی حرف اول بوده است.

پرسپولیس شاید در سایه چنین مردانی متواضع و بی ادعا اما عاشق و دلسوز به یک تیم شکست ناپذیر تبدیل شده است حامیان راستینی چون حسن غلامی ها دارد و میلیون ها طرفدار بی غل و غشی که برای پرسپولیس غشی می کنند!

گزارش: پیام محرمی