پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
پایان رقابت های بیشکک

گره کور بر وزن 60 کیلوگرم

با پایان رقابت های رنکینگ بیشکک، تقریبا تکلیف ملی پوشان اکثر اوزان کشتی فرنگی در مسابقات جهانی مشخص شده و تنها گره کور این تیم، وزن ۶۰ کیلوگرم است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: بر اساس چرخه خاص کشتی فرنگی، ملی پوشان این تیم با شیوه کادر فنی از دل رقابت هایی همچون قهرمانی آسیا، تورنمنت رنکینگ زاگرب و رنکینگ بیشکک انتخاب شدند تا تنها وزن ۶۰ کیلوگرم بلاتکلیف بماند.

در واقع در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز، در ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی، در ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی، در ۷۲ کیلوگرم سجاد ایمن طلب، در ۷۷ کیلوگرم محمد علی گرایی، در ۸۲ کیلوگرم علیرضا مهمدی، در ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده، در ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی و در ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده ملی پوشان ایران خواهند بود.

با این وجود با توجه به تغییر وزن میثم دلخانی، قهرمان جهان در وزن ۶۳ کیلوگرم که تصمیم گرفته به وزن المپیکی ۶۰ کیلوگرم بیاید، کادرفنی همچنان تردید دارد که چه کسی را در این وزن انتخاب کند و به همین دلیل به نظر می رسد در جام وهبی امره ترکیه، محسن نژاد و دلخانی یک انتخابی برون مرزی خواهند داشت تا این مسابقات حکم به تکمیل ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی و انتخاب ملی پوش ۶۰ کیلوگرم بدهد.