پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
هندبال باشگاه های آسیا - اصفهان

اُزبک‌ها حریف سربازان نزاجا نشدند

در دومین بازی از روز سوم بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا تیم نزاجا شهید شاملی نماینده کشورمان در سومین مسابقه در سالن شش هزارنفری ۲۵ آبان شهر اصفهان به مصاف نماینده ازبکستان یعنی تیم تاشکند رفت.

سربازهای نزاجا در گام نخست این رقابت ها جونیور چین را از پیش رو برداشته بودند و در گام دوم نیز مغلوب مدافع عنوان قهرمانی یعنی الکویت کویت شدند. امروز در بازی سوم برای امیدوار بودن به صعود از گروه خود محکم به شکست ازبک‌ها بودند.

اُزبک‌ها امروز بازی ها را خیلی خوب شروع کردند و از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفتند تا جای که موفق شدند در پایان نیمه نخست با برتری ۱۸ بر ۱۳ به رختکن‌ بروند.

در شروع نیمه دوم شاگردان مسعود ظهرابی تیم برتر میدان بودند و درخشش الله کرم استکی،امیرعباس سلطانی و چند سیو زیبا از جواد کاظمی به همراه پرواز های بلند مهران رهنما باعث شد اختلاف پنج گل نیمه نخست جبران شود تا نماینده ایران در سومین روز از مسابقات دومین برد آسیایی خود را با حضور فرمانده‌های ارتش در سال ۲۵ آبان جشن بگیرند و با حساب ۳۹ بر ۳۴ به برتری برسد.

در پایان این مسابقه امیر عباس سلطانی به عنوان برترین بازیکن زمین شناخته شد و از سوی مدیر عامل باشگاه نیرو زمینی سرهنگ مسیب زاده جایزه خود را دریافت کرد.

تیم نیروی زمینی شهید شاملی در چهارمین بازی خود روز دوشنبه از ساعت ۱۰ صبح به مصاف تیم النجمه بحرین می‌رود‌.

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا با شرکت ۱۱ تیم و در دو گروه از ۱۱ لغایت ۲۲ خرداد به میزبانی استان اصفهان در سالن شش هزار نفری ۲۵ آبان برگزار می‌شود که  فولادمبارکه سپاهان و نزاجا شهید شاملی نمایندگان کشورمان در این مسابقات هستند‌.

گزارش: صمد خزایی