پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

برومند: شرایط تیم استقلال، مساعد نیست!

پرویز برومند، دروازه بان سابق تیم استقلال از شرایطی که در تیم استقلال ایجاد شده گله مند است و اعتقاد دارد که باید تحولاتی در این تیم صورت بگیرد.

 به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: برومند به برخی از انتقادها معترض است، خصوصا در رابطه با حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال.

وی در دفاع از حسینی گفت: زیبنده نیست که دروازه بان ملی پوش را اینگونه به چالش کشید، مگر در مسیر ناکامی تیم استقلال و کوتاه ماندن دست این تیم از دریافت جام دیگران مقصر نبودند. حسینی همان دروازه بانی است که در بسیاری از بازی های گذشته به تنهایی نقش یک تیم را ایفا کرد. در روزهایی که سایر بازیکنان خودشان نبودند، حسینی جور همه را به تنهایی می کشید. شاید او روزهای بدی را تجربه کرده باشد اما در یک جمع بندی، حسینی برای تیم استقلال دروازه بان کارآمدی بود.

 برومند در خصوص ساپینتو هم گفت: شاید مربی بزرگی باشد اما در بخش آنالیز و عملکرد، این مربی پر دردسر ساز ارمغانی همراه نداشت. این مربی از نظر بد آموزی فراتر از بحث فنی دیده شد. اعتقاد شخصی ام این است، نبودن این مربی با استقلال به سود باشگاه خواهد بود. زیرا وی عاملی برای برهم زدن تمرکز باشگاه تلقی می شود.