پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
سه شنبه، تشکیل مجمع باشگاه پرسپولیس

درویش رفتنی است، یا ماندنی؟

مجمع باشگاه پرسپولیس در روز سه شنبه 16 خرداد تشکیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: معاون قهرمانی وزیر ورزش، ضمن تایید برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس در تاریخ 16 خرداد عنوان کرد، در این نشست احتمالا بین سه تا پنج عضو هیات مدیره دستخوش تغییرات خواهند شد.

با توجه به نزدیک شدن به زمان تشکیل مجمع، شایعات قوت گرفته و برخی ها از تغییر مدیر عامل باشگاه هم سخن می گویند.

البته در خصوص تغییرات در هیات مدیره که عملی خواهد شد، فعلا هر کس بر اساس تفکر شخصی خود نکاتی را مطرح می کند و هنوز به درستی مشخص نیست، چه کسی به عنوان تازه وارد ورود پیدا خواهد کرد و چه کسانی به در خروجی هدایت خواهند شد.

اما در این میان که برخی ها از تغییر رضا درویش سخن بر زبان آورده اند، یاد آور شده اند مدیریت کنونی باشگاه پرسپولیس از زمان حضور کم در باشگاه پرسپولیس، موفق به دو جام قهرمانی شده و آنها را بر ویترین باشگاه پرسپولیس اضافه کرده است، در کنار آن تیم پرسپولیس را که از دریافت مجوز حرفه ای باز مانده است و از لیگ آسیا کنار گذاشته شده بود در آستانه بازگشت به لیگ آسیا و دریافت مجوز حرفه ای قرار داده است، مهمتر از همه، اغلب بدهی های بازیکنان و مربیان طلبکار داخلی و خارجی را تسویه تا از حجم پرونده ها در فیفا کاسته شود، در این حالت و با این عملکرد، تغییر رضا درویش قطعا سودی همراه نخواهد داشت. البته وزارت ورزش اعتقادی به تعویض مدیریت در باشگاه پرسپولیس را ندارد و این از اختیارات وزارت ورزش در تغییر تحولات اخیر است.