پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
مشکلات مدیریتی و حواشی استقلال

تیمی که شبیه قهرمانان نبود!

استقلال فصل را به طور کامل از دست داد و این اتفاق در حالی رخ داد که برخی تصور این را داشتند که استقلال به خواسته اش نرسیده و حقش ضایع شده است!

اما از حق نگذریم استقلال تنها در مقاطعی موفق عمل کرد آن هم در مقابل تیم های متوسط و پایین جدولی.

استقلال در حالی به مقام سوم لیگ رسید و جام حذفی را از دست داد که در مقابل پرسپولیس بازی را واگذار کرد و مقابل سپاهان و تراکتور نیز امتیازات کامل را از دست داد.

ساپینتو در طول فصل اشتباهات بسیاری داشت این مربی به بازی کردن برخی بازیکنان اصرار داشت و این یکی از نقطه ضعفهای بزرگ این مربی داشت که امتیازات زیادی از استقلال گرفت.

اصرار ساپینتو به استفاده از یامگا در پست دفاع راست و نیمکت نشینی حردانی و همین طور اصرار به حضور سلمانی و سعید مهری در ترکیب استقلال شرایط را برای این مربی تغییر داد.

رفتار و اخلاق ساپینتو نیز پاشنه آشیل استقلال در فصلی که گذشت بود این مربی با رفتار تند و عکس العمل های زشت در اکثر بازی ها اوضاع را برای خود تغییر داد، این مربی بارها از نشستن و همراهی استقلال در بازی ها محروم شد تا مشکلات تیم چندبرابر شود.

این مربی جدا از صبوری در مورد دریافت پول و کنار آمدن با مشکلات استقلال نتوانست اوضاع را بر وفق مراد هواداران پیش ببرد و تیم را به قهرمانی برساند.

استقلال تحت هدایت ساپینتو مورد تایید هواداران تیم است و خیلی از آنها خواستار ماندن و تمدید با این مربی هستند اما گفته می شود ساپینتو به دلیل ارتباط نزدیک با سردار آجورلو و اطرافیانش اوضاع خاصی را در تیم ایجاد کرده و حتی از قراردادهای خاص بازیکنان با اطرافیان آجورلو بحث می شود اما در نهایت وضعیت بر وفق مراد استقلالی ها نیست زیرا در مورد مدیریت و سرمربی استقلال همه چیز نامشخص و مجهول است زیرا ساپینتو به کشورش سفر کرده و با اینکه ایجنتش در تهران بسر می برد اما همه چیز در استقلال منوط به انتخابات مجمع است و وضعیت نا مشخص آبی ها وضعیت را طور دیگری پیش می برد .

در نهایت مشخص می شود‌ که تصمیم وزارت و سازمان خصوصی سازی در این مورد چیست و اگر کریمی در راس کار مدیریت استقلال باقی بماند بهید است که ساپینتو جایی در کادر استقلال داشته باد و علاوه بر وی کادر فنی و سرپرستی استقلال نیز تغییر می کند.

گزارش: سوده رحمانوند